Klart man har massa tankar! Jag är dock helt säker och helt redo, vill inget hellre. Även om vi inte vart tillsammans mer än ett år så vet jag att han är den mannen jag väntat på och letat efter. Finns ingen finare!
Dock är det tufft att gå in i bäbisverkstaden, är mycket oro och jag gillar ju kontroll och det har man ju inte annat än på att ha koll på sin cykel, vad man äter och gör osv...så jag gör såklart förutsättningarna så goda jag kan, men sen är det bara att hoppas och vänta vänta vänta...hahaha!
Så det påverkar ju en del i vardagen, mer än jag önskar...hade velat vara lite mer lugn och det blir när det blir, men pga åldern så känner jag stress oavsett om jag försöker tänka bort det...har ju tiden emot sig och det är ju ett faktum...har med de två första blivit gravid på första försöket. Och denna gången blev jag ju gravid på andra även om det slutade med mf...så har väl ändå rätt lätt bli gravid får man ju tro, så hoppas det håller i sig och ska funka snart igen, men ett livsdugligt befruktat fint ägg