Inlägg från: LeiaBus2010 |Visa alla inlägg
  • LeiaBus2010

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Monstermama skrev 2016-12-14 08:47:28 följande:

Svagt positivt graviditetstest idag, 2 dagar innan bim. Tredje försöket på tredje barnet, och jag är 37 år. Håller tummarna för att det är sant.

Andra månaden började jag med äl-tester men fick aldrig starkt streck. Denna månad fick jag aldrig ett starkt streck på äl-test heller, men det verkar ha funkat ändå. Körde mer efter appen, och beräknad äl enligt den.

Håller tummarna stenhårt att strecket blir starkare!

Här var senaste mensen 10/10... har även genomgått en titthålsoperation för att kolla mina menssmärtor som jag haft i flera år. ..

Idag är det 7 dagar sedan op och jag har sån mensvärk och drag i livmodern så jag nästan misstänker grav. Men då blir jag rädd för tänk om OM jag är gravid. Isf var jag det vid op?. .. tänk om embryot skadats? ?? Massa dumma tankar.... har inte vågat testa mig heller. Testade mig senast typ den 4 dec. .. men med "gammalt kallt" urin.. gjorde op den 8 dec. .. sövdes ner o sen gick jag på morfin hela helgen... så jag hoppas nästan att jag INTE blivit gravid under tiden....
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • LeiaBus2010
    Monstermama skrev 2016-12-14 09:10:52 följande:

Gör ett graviditetstest! Förstår din oro...

Såg inget.

Så jag öppnade det. Inom tiden. Men det är nog neg eller för tidigt.

Vi hade se senast för 9, 10 och 11 dagar sedan. Så det är nog för tidigt att se isf. Hade varit helt sjukt om jag är gravid nu för jag har plussat på nyår och 10 Jan (barnens pappas födelsedag ) med mina två barn. Tänk om de blir julafton denna gång? Eller ännu bättre den 17 dec på min nuvarande mans födelsedag?

• LeiaBus2010
    Bodrum skrev 2016-12-15 11:02:37 följande:

Hej tjejer!

Lämnade tråden för drygt 6 veckor sedan när jag blev gravid, men har följt er på avstånd. Ni som känner igen mig sedan tidigare vet att vi försökt i drygt 1 år, under det året blivit gravida flera gånger, men fått MF, MA och misstänkt extrauterin graviditet (genomgått två skrapningar och en laparoskopisk op). Var på ul för några dagar sedan med tanke på tidigare strul och allt såg bra ut då (v8+0). MEN så igår började jag blöda! Det har lugnat ner sig nu, men jag är sjukt stressad och orolig. Vill verkligen inte gå igenom detta ännu en gång! Har tid för nytt vul på måndag...snälla, håll tummarna för mig!

Kram

Jag håller dom.stenhårt!!! <3
  • LeiaBus2010

Hjälp! Tagit båda foton med blixt. Man kunde precis ana något med ögat k hyfsat dåligt ljus. Vad tror ni? Spök???

Helt galet. Har inte haft mens sen den 10/10 som sagt och inte den blekaste aning när äl inträffade. O för en vecka sen så opererades jag ju under narkos och tog morfin hela förra helgen! :-O Jätterädd om det skulle vara nåt och så har första tiden blivit SÅ :-/

Fan. Nu måste jag ju ta ett imorgon bitti med. Idag ska jag o mannen sova på hotell och gå på en ölresturang!!! Kanske inte så passande?

Men de kanske är spök... apotekets egna. Erfarenheter??

Jag har haft och har en jäkla mensvärk och det känns som mensen kommer när som. Som att det rinner till liksom. Men det är bara flytningar.

• LeiaBus2010

Närbild /inzoomad

Inte ens när jag gjort detta förut så har jag inte sett nåt. .. ser ni? Eller är det bara mina ögon som spelar ett spratt.

• LeiaBus2010
    Orkide skrev 2016-12-16 09:37:35 följande:

Jag ser något Grattis!

Är det vara jag kvar nu av alla långtidsförsökare?

Ska testa med digitalt på söndag.. vågar inte tacka riktigt ännu :-P
  • LeiaBus2010
    Orkide skrev 2016-12-16 10:44:47 följande:

Vi hade olika åsikter, det tillhör mänskligheten.

Kom tillbaka till tråden vetja

Ja nykär15 kom tillbaka hit ordentligt nu.
  • LeiaBus2010
    Beebii skrev 2016-12-16 21:48:35 följande:

Tycker det syns ganska tydligt! Tror inte det är någon fara för bebis så tidigt. Ska du på återbesök till läkaren så kan du ju ta upp frågan där annars fråga en bm. Förstår din oro dock! <3

Tror du att det är ett plus? ? För det försvann sen. .. tog korten med blixt. . Och jag har aldrig sett ens tillstymmelse förr. ...
  • LeiaBus2010
    Beebii skrev 2016-12-17 06:05:09 följande:

Ja jag hade nog tagit det som plus men jag har aldrig fått något spökar heller :-/ ta ett nytt imorgon så borde det väl visa sig? Ta helst digitalt där det står gravid eller ej gravid! Så lätt när man slipper tyda

Jag sparar mitt cb digitalt tills tidigast imorgon så hcg får en ärlig chans att öka.

Jag har Heller aldrig fått spök. Men visst har man kunnat tyda torkranden. Men det är ju inte samma sak. Detta kom ju inom tiden. Men syntes mest när jag fotade med blixt. Sen försvann det igen. Jag o mannen har bestämt att vänta så länge vi kan innan jag testar igen. Svårt att hålla sig dock. :-P

Molvärk idag med. Fjärde dagen.
  • LeiaBus2010
    Beebii skrev 2016-12-17 14:03:53 följande:

Ja klarar du att vänta är det det bästa förstås! När har du Bim? Mitt visade riktigt svagt 2 dgr före Bim...

Är jäkligt sugen på att ta det redan ikväll haha. Skitsvårt att hålla sig att vänta men nu hade varit ett perfekt läge. För jag jag inte druckit så mkt och det var 4 h sedan som jag kissade nu

Om jag håller mig i minst 1 h till asp borde det kanske gå? :-P

Saken är den att jag inte vet när bim är alls!

Senaste mens var 10/10! Sen helt plötsligt så fick kag dessa annorlunda molväk. Testade då den 14... Men det var neg. Molvärken fortsatte och jag testade "svagt plus som.försvann" den 16.

Om jag går efter min kalender så hade jag som stick / pirr den 13-14 dec.

Om.det var ägget som fäste så var det ca 7 dagar efter senaste samlag. ..Efter att ägget fäst så ökar väl hcg för var dag?
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)