Inlägg från: Nummer tre |Visa alla inlägg
  • Nummer tre

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

minahjärtan0609 skrev 2015-04-03 20:52:13 följande:

Wime06 grattis till plusset!

Tack alla för er sympati. Känns helt ok nu när hormonerna börjar gå ur kroppen. Blödningarna börjar avta tack och lov. Känner mig jätteladdad att köra på med nya försök direkt.

Beklagar missfallet!

Låter som att ni har rätt inställning . Bara köra igen .

Jag fick missfall i v. 6 i början på mars. Har hört att det är lättare att bli gravid igen direkt efter ett missfall, så hoppas på det!
  • Nummer tre

Här kom mensen idag.. I vecka sent!! Antagligen är det missfallet för 5 veckor sedan som ställer till det. Nu har jag beställt ÄL-stickor iaf.. Tror jag missade ÄL förra månaden. Var så inställd på att MF räknades som en mens och att ÄL då ska komma två veckor senare. Men men bara att köra igen. Skönt att veta att kroppen fungerar igen iaf :-O

• Nummer tre
    WiMe06 skrev 2015-04-10 09:55:12 följande:

Nu är det mest bara tomt. Är rätt så övertygad om att jag fick missfall igår. Har ju blött sen förra fredagen men igår em fick jag jätteont i magen och det började komma mörkare blod som var som segt slem med lite koagler i. Idag känns magen helt platt och tom och likadant med brösten. Har fortfarande lite molande värk men det är hanterbart.

Väntar på samtal från gyn.mott. för att se om jag kan få en tid för undersökning idag så allt kommit ut som det ska. Ursäkta om informationen är för känslig.

Usch vad tråkigt!

Hoppas du får tid att kolla upp det. Ovissheten är ju så jobbig. Jag bokade tid privat, fick en tid snabbt. Även om det är jobbigt så vill man ju veta.
  • Nummer tre
    minahjärtan0609 skrev 2015-04-10 12:21:06 följande:

Momsan- jag är återställd sedan flera år. Är nog väldigt olika det där.

Hur gamla är ni andra? Jag börjar bli orolig att jag har åldern emot mig. Är 35 och jag vet ju att missfallsrisken ökar liksom svårigheter att bli gravid. Vill så gärna ha detta tredje barn så jag kan inte tänka mig annat. Men snart ägglossning tror jag och mot nya försök.

Nej va tråkigt för dig!

Jag är 34 och kroppen har i princip återhämtat sig. Det jag kan känna av ibland är ryggen. Båda barnen har fötts med ansiktet uppåt och något har hänt med ryggen (som jag ej kollat upp). Hoppar jag högt på studsmatta eller liknande så kan jag kissa ner mig lite men inte värre än så .
  • Nummer tre
    WiMe06 skrev 2015-04-19 13:28:27 följande:

Räknade nu och om ÄL är som vanligt även efter MF så skulle jag haft den i måndags, så jag kanske missade den. Så frustrerande att inte ha koll på kroppen längre känner jag.

Jag fick missfall i v. 6. Räknade det som mens men det visade sig att ÄL kom en vecka senare mot vad jag trott. Kroppen kan nog bli lite konstig efter MF. Den här månaden testar jag med stickor och hoppas att den ska vara normal igen.
  • Nummer tre
    WiMe06 skrev 2015-04-19 16:32:03 följande:
    Fick också missfall i v.6. Man får väl stilla sig lite och vänta in att kroppen återställer sig, men det är jobbigt när man inte känner igen kroppen.
    Ja det är jättejobbigt! Man är ju ivrig och vill att allt ska funka! Jag var så söker på att jag hade blivit gravid igen efter missfallet när mensen var en vecka "sen".. Får hoppas på den här månaden. Är kroppen normal igen så ska jag ha ÄL på torsdag..
  • Nummer tre
    WiMe06 skrev 2015-04-19 21:32:30 följande:
    Din kropp ska det stå...
    Tack detsamma till dig!
  • Nummer tre
    WiMe06 skrev 2015-04-22 11:44:53 följande:

Jag blir tokig snart på dessa ältest, tog två igår, det första visade ett pyttesvagt streck, det andra ingenting, sen testade jag i morse och det visade heller ingenting. Nu testade jag igen och det syns ett svagt streck. Ska den komma nu då tro???

php9af4Up84201.jpg

Kan det skilja så mycket på bara några timmar? Jag testade nyss och fick som ditt morgontest idag. (Har aldrig använt ÄL-test innan) Är kanske på G då
  • Nummer tre
    WiMe06 skrev 2015-04-22 20:22:58 följande:

Nytt test taget, ser ingen jätteskillnad men lite tydligare är det va? Så imorgon kanske det blir fullt utslag. Blir mys ikväll smile1.gifphpV8nCLB31005.jpg

Spännande!!
  • Nummer tre

Någon som kan hjälpa mig att tyda ÄL-testet? Jag har testat i en vecka nu. Från att vara i princip blankt till detta. Kan jag räkna med att testet blir positivt under dagen (eller är det redan det) och om det blir det sker då ägglossning inom ett dygn? Vilken djungel det är!

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)