Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Har vattninga flytningar nu bara varvat med lotion, inga äggvite...
Har vattninga flytningar nu bara varvat med lotion, inga äggvite...
Aha så kanske det är med lh för oss då..,fick ju aldrig positivt äl med förra barnen heller, men blev ju gravid de gångerna...
Kände på tappen nu och den är hård och stängd, mest lotionflytning så äl bör vara borta nu så varför det molar så mycket är ju helt enkelt oklart.., vi har ju mycket sex så får hoppas det räcker :)
Får vänta in nästa helg och se om det känns värt ta grav.test...förra graviditeterna fick jag väldigt ömma bröst mot vad jag brukar ha före mens och mycket molvärk...så få väl se hur det känns nästa vecka.
Håller med tummarna för oss! När räknar du det är bim för dig?
Låter ju ändå lovande med ÄL-sekret och blodstrimmor! Håller tummarna för oss båda att ÄL-testen är missvisande. Läste någonstans att LH är lite "segare" när man blir äldre och liksom hänger kvar i kroppen längre. Kanske därför det är nästan positivt så länge??
Har bim till fredag men kan likaväl vara lördag/söndag...tror med det blir mens :(
Tråkigt med mens...tror med jag får det, känner mig inte gravid på nåt vis. Lite molvärk men förmodligen bara för att mens närmar sig, helt ställt in mig på mens och känns till och med som jag inte ens kommer testa en massa...
Läst att LH kan gå upp före mens, men tycker med du ska ta ett grav.test
Här molar magen o brösten spänner lite, men känns som kroppen laddar för mens..,är inte helt van vid mens än, detta blir andra efter spiralen, borde komma lördag/söndag
Jag är totalförvirrad, är på dag 29 i cykeln. Har haft molvärk i magen i flera dagar och lite sega flytningar (kan ha det ibland innan mens), men tog en ÄL-sticka, som ser ut så här, vilket jag tolkar som nästan positiv (liksom flera gånger senaste tiden), men hur kan det vara så om jag ska ha mens?? Borde inte LH minska dagarna innan mens? Vore mycket tacksam för era kloka åsikter och tankar!
Om äl var när jag trodde så har jag bim idag, testade men negativt. Men äl kan även varit 4-5 dgr senare då stickorna visade utslag då. Senast onsdag bör mens ha kommit. Räknar inte med nåt och tänkte testa rosenrot denna gång.
Tack för tumhållning! Vi får se vad som händer kommande dagar!! :)
Orkidé: fy vad trist! Idag dock bara 12 dagar kvar ????
Nykär: Som sagt, så länge mensen inte kommit får man hålla hoppet uppe. Håller tummarna för att ÄL var sen!
Wohooo! Det där är ju positivt!!! GRATTIS!!
Digitalt visar nog positivt om ett par dagar när hcg går upp :)
Ja, ni tjejer, vet inte vad jag ska tro...
Men negativt digitalt test.... Törs man ändå hoppas?
Jobbigt :/ men du borde slutat testa...du ska se allt är bra, om några dagar är det starkt och fint...
Här är jag på bim +1-2...ingen mens och inget plus...
Jo det var det...men fattar inget...om nu tanten ska komma önskar jag att hon gör det omgående! Är jobbigt känna grav.känningar men få negativt...men testar varje morgon fram till den dyker upp nu. Lite hopp såklart men minskar för varje dag som går :/
Tack <3 KramMen hade du ett positivt ÄL-test även veckan efter? Kanske BIM är först nästa helg?