Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Jo jag är både ledsen och glad...ledsen att glädjen blev så kortvarig, men glad veta att vi KAN bli gravida. Nu hoppas jag bara att vi kan klara det snart igen...risk för jul-bäbis blir det detta försöket, men skulle det bli så så är det den absolut finaste julklapp man kan få
Hade jag inte vart med om det jag nyss varit så hade jag testat om jag var du! Men nu har jag bestämt mig att vänta på BIM eller till dagen efter innan jag vågar testa. Var så himla jobbigt att bli så glad och sen rycktes det bort. Så om det är ett så tidigt missfall igen kanske det är lika bra att inte veta...samtidigt som jag tänker att det även kan vara bra att veta för om det händer många gånger så kanske man vet vad man ska söka hjälp för? Så jag är lite kluven men har ju några veckor på mig att fundera ¨på hur jag ser på det...kommer dock inte börja glädjas och hoppas förrän jag är stabilt förbi BIM nån mer gång. Men med mina första två barn så fick jag positivt tidigt med och det gick vägen...men kände direkt när mina tester inte blev så mycket starkare att nåt inte stämde.
Angående nästäppan så har jag haft det båda gångerna, men har för mig det kom några veckor in i graviditeten, typ efter v 10 nånting.
Håller tummarna att det är ett litet pyre som växer i dig!
Håller tummarna för dig med!
Ja, det är helt galet att det är mest på em/kvällen med.
Hur länge håller sig urin i rumstemp?
Får hem nya testar idag, Har glömt plastglaset med urin på toaletten :P
Kissade kl 8
Mäh bilden kom inte med....provar igen
Jag ser med!
Bim vet jag inte när jag har dock. (Oftast oregelbunden) Men det borde vara snart!
Men hade äl sekret för 11 dagar sedan