• jhk88

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Trolla skrev 2017-02-17 17:52:09 följande:

Åh jag skulle verkligen vilja vara med här, men mannen vägrar :(

<3
  • jhk88
    MalynCazzandra skrev 2017-03-16 08:31:04 följande:

Snart är april här då man ska ta ut den jäkla spiralen och alla försök blir mer spännande!! :D Hoppas ju på en liten bebis i början av nästa år! hihi Nr 3!! och hoppas så på en liten tjej.

Wohoo!! :D Jag hoppas också att vi får en liten tjej, har två pojkar så det skulle vara roligt att få en tjej denna gång :) Blir såklart glad över vilket som bara hen är frisk <3
  • jhk88
    MalynCazzandra skrev 2017-03-16 11:04:53 följande:

Ja så känner jag med! ;D Självklart så blir jag glad för en liten pojke till men hjärtat slår lite extra för en flicka. 

Denna gången har jag även bestämt mig för att inte ta reda på könet innan förlossning. Gjorde de med de två andra men denna gången så tror jag att jag vill bli överraskad eftersom det antagligen är mitt sista barn :) Få reda på det på operationsbordet liksom :D 

Vill du ta reda på könet innan? 

Känner precis likadant som dig :) Jag har också bestämt mig för att inte ta reda på könet denna gång :D
  • jhk88
    MalynCazzandra skrev 2017-03-16 13:32:42 följande:

Spännande! :D vill bara vara gravid nu! hihi

Väldigt spännande! :) Jag vill också bara vara gravid nu! :D
  • jhk88

Hej hej!

Vad säger ni om de här ÄL-testen? Det vänstra från imorse kl 07 och det andra från kl 23 ikväll...

• jhk88

Kan man känna att man är gravid ca sju dagar efter ÄL? Tycker mig känna mig gravid men är livrädd för att jag bara inbillar mig allting... Kände ett hugg i livmoder/äggstock på höger sida ikväll och Molvärken som jag känt de senaste dagarna ökade ett par timmar men nu är Molvärken mindre igen... Har även ömma bröst. Menar som sagt livrädd för att jag bara inbillar mig...

• jhk88
    Nr3sladdis skrev 2017-04-25 08:10:56 följande:

Precis så känner jag också, känner mig mega gravid men är jätte orolig att jag ska inbilla mig. :(

Jag hoppas att våra känslor stämmer <3 Men är livrädd för att jag bara ska inbilla mig.
  • jhk88
    Fröfröken skrev 2017-04-25 17:48:29 följande:

Hej !!

Jag sitter här o hoppas hoppas på plus efter trolignidblödning igår morse och nu bara tokömma bröst men neg resultat än så länge. Hoppas hoppas!

3e barnet, andra försöket o bim 28/4 //Fröfröken

Jag hoppas sååå för din skull!! <3

Själv har man tokömma bröst som dig, känt hugg tre gånger i livmoder/äggstockar sedan igår och stickningar i äggstockar... Hoppas så innerligt att detta inte är en skengraviditet!!! :( BIM 30/4...
  • jhk88
    Nr3sladdis skrev 2017-04-26 20:01:04 följande:

Tror bestämt det visar 2 streck, vad tror ni?

Syns bättre irl, mannen såg också 2 streck. Vågar jag tro på det?

Det ser ut som två streck jaaa!!! <3
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)