Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Åh jag skulle verkligen vilja vara med här, men mannen vägrar :(
Åh jag skulle verkligen vilja vara med här, men mannen vägrar :(
Snart är april här då man ska ta ut den jäkla spiralen och alla försök blir mer spännande!! :D Hoppas ju på en liten bebis i början av nästa år! hihi Nr 3!! och hoppas så på en liten tjej.
Ja så känner jag med! ;D Självklart så blir jag glad för en liten pojke till men hjärtat slår lite extra för en flicka.
Denna gången har jag även bestämt mig för att inte ta reda på könet innan förlossning. Gjorde de med de två andra men denna gången så tror jag att jag vill bli överraskad eftersom det antagligen är mitt sista barn :) Få reda på det på operationsbordet liksom :D
Vill du ta reda på könet innan?
Spännande! :D vill bara vara gravid nu! hihi
Hej hej!
Vad säger ni om de här ÄL-testen? Det vänstra från imorse kl 07 och det andra från kl 23 ikväll...
Ooops, glömde bilden! :D
Kan man känna att man är gravid ca sju dagar efter ÄL? Tycker mig känna mig gravid men är livrädd för att jag bara inbillar mig allting... Kände ett hugg i livmoder/äggstock på höger sida ikväll och Molvärken som jag känt de senaste dagarna ökade ett par timmar men nu är Molvärken mindre igen... Har även ömma bröst. Menar som sagt livrädd för att jag bara inbillar mig...
Precis så känner jag också, känner mig mega gravid men är jätte orolig att jag ska inbilla mig. :(
Hej !!
Jag sitter här o hoppas hoppas på plus efter trolignidblödning igår morse och nu bara tokömma bröst men neg resultat än så länge. Hoppas hoppas!
3e barnet, andra försöket o bim 28/4 //Fröfröken
Någon som ser något?! <3
Tror bestämt det visar 2 streck, vad tror ni?
Syns bättre irl, mannen såg också 2 streck. Vågar jag tro på det?
Visst är det två streck här?! :O