Inlägg från: LeiaBus2010 |Visa alla inlägg
  • LeiaBus2010

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Jo. Han har definitivt fått kalla fötter och tycker att vi har det så bra nu.

Barnen blir 6 och 4 och vi har husrenovering på g osv osv.

Så synd. Vad ska ja göra nu då? Måste ju skydda mig men tål inte prev. Medel. :-/

Leia 2010-09-19
  • LeiaBus2010

#Nykär15

Ja, egentligen så får det ju ligga på honom.

Hade en rosa blödning förra veckan... tog test idag (ej morgonurin) Negativt,

Leia 2010-09-19
  • LeiaBus2010

Grattis till plussen ! Har inte läst allt. Tänkte bara kika in o berätta att jag fortfarande inväntar mens. Har haft äl me inget mer och inget har hänt... sist jag skrev så berättade jag att min man inte vill ha en tredje just nu. ..

Slutade med p sprutan i februari och hat inget nytt preventivmedel ännu vilket han vet.

Ändå är de bara pang bom på utan skydd. Fortfarande. Fast jag sagt att det kan vara farligt nu...om han nu inte vill ha barn Puss på er alla <3

Leia 2010-09-19
  • LeiaBus2010
    Nykär15 skrev 2016-08-04 23:24:00 följande:

Uppdatering som önskades. Fostret hade dött i v 12+1, ett par dagar före kub. Blev inlagd dagen efter ((26/7) och fick föda vårt fina lilla barn, till synes inga fel på det...även om nåt såklart var det eftersom den slutade leva.

Tycker det känns skit allting, och skit att man som gravid blev utanför här. Precis som jag sa så kan man inte räkna med något ens när man blivit gravid...först när man har sin lilla i famnen kan man pusta ut (även om en ny oro kommer då ist).

Tillbaka på ruta ett. Åldern emot sig och 1 MF och 1 MA redan i år...vart gravid 4 av 8 av årets månader...men inte nånstans närmare vår längtan och dröm för det... :(

Fyy så tråkigt att läsa Ännu tråkigare att uppleva det. Jag har också förlorat i v 12... nej, men är som sagt inte säker eller på någon piedestal förens man har sitt friska barn i famnen!!! <3 Massa styrkekramar till dig!
    Leia 2010-09-19
  • LeiaBus2010
    Nykär15 skrev 2016-08-11 20:29:48 följande:

Tack <3 känns skit...hade slutat blöda för några dagar sen, men fick akut störtblödning inatt, vart på sjukhuset i Kalmar idag (semestrar på Öland så har ju 35 mil hem...), två nya omgångar Cytotec...fanns rester enligt VUL. Får se om det räcker sen eller blir skrapning med...

Usch Jag har varit i exakt samma sits... fick en infektion också efter skrapningen. Hoppas du slipper sån skit. Man mår ju inte direkt bättre av det....
    Leia 2010-09-19
  • LeiaBus2010
    Maddeh30 skrev 2016-08-14 08:18:59 följande:

Hej! Länge sen jag var inne. Andra försöket nu och bli gravida och jag tror mig se ett svagt streck. Vad tror ni ?!

Hej vilken sorts test är det?

Fick du det starka plussa dagen efter? ?? GRATTIS!!
    Leia 2010-09-19
  • LeiaBus2010
    Maddeh30 skrev 2016-08-15 14:36:14 följande:

Det första testet är med billigatester's stickor , ja starkt plus idag med cb :) tack !

Overkligt men så underbart :)

Ok! Men att det kan skilja så mkt på två olika tester bara över en dag? :-O

Har också billiga tester hemma. Me får bara spökstreck typ... Har du testat med billiga testets sticka i samma urin? Hade varit kul att se skillnaden.

Grattis igen!!!
    Leia 2010-09-19
  • LeiaBus2010
    Maddeh30 skrev 2016-08-15 17:44:32 följande:

Nej det har jag inte testat. Mina billiga tester är slut här hemma nu :) men står att deras test brukar vara svagare i sträcket.

Oki. Hihi. Jag kunde inte låta bli att prova en sticka och ett digitalt samtidigt. Men det digitala var negativt och stickan lika osäker som förut :-P

Nu pausar jag testandet i en månad eller nåt. :-P Lycka till med grav! <3
    Leia 2010-09-19
  • LeiaBus2010

Nu jäklar tjejer ska jag få koll på min cykel!! Laddade hem en app som heter menskalender. Finns på Google play.

Den räknar även ut fertila dagar och äl o påminner om mens osv Ett tips! För oss med dåligt minne haha.

Leia 2010-09-19
  • LeiaBus2010
    Beebii skrev 2016-08-16 23:42:40 följande:

Hejhej nu är det nära! Jag kör med fertilitet friends appen (som är riktigt bra men lite krånglig att hitta alla funktioner) har tempat sen november förra året. Fick mf i oktober och sen kört lite långsamt men den här månaden prickade vi hela äl spannet!

Som det ser ut så har vi lyckats men det vet jag inte än då bim är imorgon så testar imorgon eller på torsdag. Kommer nog bara kissa på stickan sen får gubben läsa av....tänk om det är negativt har ju på känn att det är bebis men varit skengravid förr. Dock har jag inte tillstymmelse till blödning, inte rosa och inte ens inuti när jag känner efter med fingrarna! Enda gravid tecknet är isf sug efter sött men det är inget ovanligt haha! Ja jag ville bara skriva av mig lite

Håller tummarna! !!
    Leia 2010-09-19
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)