-
Trist med mens!!NellieMeja skrev 2015-05-15 22:41:45 följande:Japp mensen kom tyvärr igång blä. Så det blir nya tag igen å vänta på ägglossning som kommer i slutet av maj Gahh Skit kropp är rejält ovän med den nu som inte lyder å fattar att den ska bli gravid..
-
Nu fick ja lite panik.. Jobbar på förskola men känner att jag hellre vill jobba i grundskolan som jag också har utbildning för.. Å nu ska j på intervju på fredag. Anställningen skulle börja i augusti. Hur gör jag nu då? Tänk om jag plussar nu nästa vecka? Å om inte ska jag avvakta eller hur gör jag? Vill verkligen byta jobb.. Vill verkligen ha en trea...
-
Håller tummarna!WiMe06 skrev 2015-05-19 10:54:20 följande:Inget mer blod nu, har tid till gyn på torsdag så då hoppas jag få se ett hjärta som slår för full kraft.
Tack alla för stöd om nytt jobb o barn. Jag kommer självklart tacka ja till tjänsten om jag får möjlighet till den. -
Hur går det för alla? Jag har BIM nästa vecka mån/tis men jag känner mig lite gravid.. Känns annorlunda i magen.. Hmm.. Men det skulle lika gärna kunna vara en biverkning v pergotime.. Men man vet aldrig..
-
Jag köpte ett test för att testa i helgen men kunde jag hålla mig?? Nej, negativt såklart
BIM mån/tis
-
Jobbigt att bli backad.. Kan du fått svagt på grav.test för att du hade äl då eller något sånt?WiMe06 skrev 2015-05-21 10:54:35 följande:
Varit på vul nu, fick tyvärr inte se ngt tickande hjärta. Blev istället tillbaka flyttad en hel vecka. Så nu är jag tillbaka i v 4+6 igen, känns lite jobbigt att behöva gå igenom v6 igen mentalt. Men det positiva är att det fanns ett litet litet litet knyte där iallafall.
Oliven2011: Har du tjuvtestat än? Jag väntar till tidigast söndag (tror jag)
-
Ska på intervju till en åk 2 imorgon.. Nervös.. Tips mottages från kläder till intervju till lönetänk..
-
Håller tummarna för dig! Jobbigaste tiden är dagarna innan BIM tycker jag.Syoss skrev 2015-05-22 07:57:41 följande:
Jag har bim imorgon. Tror jag. Hade ju lite problem med min ägglossning denna månaden. Fertility Friend satte ut äl tillslut på lördagen för 13 dagar sen. Jag har inte haft mycket hopp denna månaden dock när det krånglade så. Men jag har haft som mensvärk sen förra fredagen och jag tjuvtestade runt äl+9-10. Blankt. Sen tog testen slut, så jag har inte testat sen i tisdags. Har beställt både gravtest och nya ältest som borde komma idag. Kommer inte mensen imorgon så testar jag på söndag. Cykeldag 32 idag så jag hoppas inte cykeln blir så mycket längre, om jag inte är gravid. Ligger vanligtvis på 29 dagar.
Nu har jag varit på intervju. Det kändes bra med personkemi med alla som satt med. Det ända är att jag inte har NO eller SO.. Så får jag inte jobbet så är det säkert därför. De verkade gilla mig o frågade hur jag skulle känna att jobba i en förskoleklass. Så mig verkade dem gilla. Får se hur mina ämnen räcker till..
BIM mån/tis är nästa utmaning hehe -
Ha så kul!Nummer tre skrev 2015-05-22 16:09:06 följande:
Helgen är räddad
(ägglossningstest)
-
Åå så spännande! Jag testar sön eller mån tror jag. Får se när jag vågar :pOliven2011 skrev 2015-05-22 20:02:22 följande:
Då vet ni vad ni ska göra i helgen ;). Lycka till!
Köpte test på vägen hem idag när jag ändå var på apoteket. Tror jag kommer att testa imorgonbitti. På tok för nyfiken :).
Orkide: vad kul att det kändes bra i kemin iaf. Det kanske räcker långt, vem vet.