Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Åh, hoppas hoppas! Håller tummarna för dig! Jag fick även trombyl utskrivet att ta om jag blir gravid. Ska tydligen minska risken för missfall pga små blodproppar i livmodern. Någon som testat det?
Åh, vad skönt! Fick ångestpåslag när jag såg ditt första inlägg. Klart allt ska gå bra nu, vet många som blött (och MYCKET) och där allt sedan gått jättebra. Men det är klart att man blir orolig, skönt att det slutade.
Blir lite trött på detta för idag kommer det massa bruna flytningar/brunt blod igen. Är ju oftast ingenting under dagen så jag låter det vara. Tänker att jag är nojjig och inte behöver ta något vul men nu sitter jag här på kvällen igen och blir lite nervös...kanske inget mf då som det verkar men kanske är det något annat knas? Nä jag vet att det är väldigt vanligt med blödningar utan problem men det är ju minst lika vanligt med blödningar där det är problem oxå! :-/ vad tror ni? Ska jag ringa och boka tid iaf? Har lite mycket med jobb nu och nästa vecka bara sent kanske man kan få kika?!
Hur har det gått för dig? <3
Idag är jag på bim-9
Varit uppsvullen i tjej magen under två dagar, o vissa andra symtom. Men jag tänker inte ta nått av de som "grav symtom", kommer säkert bara bli besviken!!
Min man drömde om att jag var gravid, så man hoppas och ber iaf!