• längtar14

Några fler som ska göra FET nu i jan/feb

Hej! Som rubriken lyder, några fler som ska göra en frysåterföring nu i jan eller februari? Jag har ägglossning nu och ska på ul imorrn för att se om vi kan göra en återföring nästa vecka (om det går att tina upp pluttarna förstås). Det här är vårt andra försök, det första var ett ET som slutade med missfall i v 11. Så nu hoppas vi att vi ska lyckas igen. Tänkte om vi kunde stötta varandra Och om nån vill ses så bor jag i Stockholm
  • Svar på tråden Några fler som ska göra FET nu i jan/feb
  • längtar14
    Sjöblomman skrev 2015-03-26 15:53:50 följande:
    Skumt! Har du tagit gravtest? Du skulle ju kunna vara gravid. Jag skulle kolla innan FET.
    Nix funderar på om jag ska köpa ett o kolla imorrn bitti.
  • längtar14
    Sjöblomman skrev 2015-03-26 15:53:50 följande:
    Skumt! Har du tagit gravtest? Du skulle ju kunna vara gravid. Jag skulle kolla innan FET.
    Fast undrar om ett test skulle visa nåt, det är ju rätt tidigt...fick ju älstegring i lördags...och i måndags så kunde hon ju se att ägglossningen skett. Så imorrn är ju äl+5...
  • EmyJ
    längtar14 skrev 2015-03-26 16:17:49 följande:

Fast undrar om ett test skulle visa nåt, det är ju rätt tidigt...fick ju älstegring i lördags...och i måndags så kunde hon ju se att ägglossningen skett. Så imorrn är ju äl+5...

Äl+5,har den ens hunnit fästa då? Kan inte riktigt tänka just nu känner jag haha..
  • längtar14
    EmyJ skrev 2015-03-26 18:29:51 följande:
    Äl+5,har den ens hunnit fästa då? Kan inte riktigt tänka just nu känner jag haha..
    Ja det undrar jag med, känns lite väl tidigt...det värsta som kan hända är att det blir två bebisar om vi skullle ha lyckats på egen hand och om fet lyckas ja ja lär väl märka. Blev bara fundersam när äl testet visade positivt...
  • längtar14

Sådär, nu har jag fått tillbaka ett 6-dagars dom tinade upp vårdat femdagars först, men det klarade sig inte. Så nu är det tomt i frysen.

• Sjöblomman
    längtar14 skrev 2015-03-27 17:37:44 följande:

Sådär, nu har jag fått tillbaka ett 6-dagars smile1.gif dom tinade upp vårdat femdagars först, men det klarade sig inte. Så nu är det tomt i frysen.

Grattis! Håller tummarna!

Vi satte in 2-dagars på eftermiddagen. Vilken dag har du testdag? Vi har 16/4.

Håller verkligen tummarna för att vårt lilla påskägg ska stanna.
  • Kingston
    längtar14 skrev 2015-03-27 17:37:44 följande:

Sådär, nu har jag fått tillbaka ett 6-dagars smile1.gif dom tinade upp vårdat femdagars först, men det klarade sig inte. Så nu är det tomt i frysen.

Åh då håller vi tummarna för denna lilla snöflingan!

Har också två i frysen och hoppas och är så nervös att dom inte ska klara upptiningen :/
  • EmyJ

Grattis till ruvningarna!

Jag har testat positivt idag :D Vågar inte riktigt ta ut 100% glädje innan jag ser att hcg ökar, det gjorde det ju knappt sist och jag började blöda RD 13.. Är idag på RD 8 och testet är starkare än sist på RD 9 :)

• Sjöblomman
    EmyJ skrev 2015-03-27 22:01:38 följande:

Grattis till ruvningarna!

Jag har testat positivt idag :D Vågar inte riktigt ta ut 100% glädje innan jag ser att hcg ökar, det gjorde det ju knappt sist och jag började blöda RD 13.. Är idag på RD 8 och testet är starkare än sist på RD 9 :)

Åh HURRA!!!
  • EmyJ
    Sjöblomman skrev 2015-03-27 22:23:20 följande:

Åh HURRA!!!

Ja men verkligen hurra :D
Svar på tråden Några fler som ska göra FET nu i jan/feb