Inlägg från: MrFahrenheit |Visa alla inlägg
  • MrFahrenheit

Vad är det sämsta med mångkulturen so far?

Det sämsta med mångkulturen är att populister utnyttjar mångkulturen till att bli något annat än vad det egentligen är. Dessa typer utav populister är snabba med att jämföra Alice Babs med Arne Hegerfors, så fort en/par terrorister är i farten (hur ologiskt det än låter).

Men jag tror att ni tror på det, och jag finns här med er...

"I Beleibe they are bench-luvers!!!"

• MrFahrenheit
    Förlåt, det ska inte hända igen
  • MrFahrenheit

Jag är egentligen en snäll herre, jag blir enbart uppretad (lite) ibland....

• MrFahrenheit
    Harley Big boss skrev 2015-01-16 21:34:22 följande:

Ja som Sd anhängare kan jag bara hålla med Gert 
    och jag är inte för mångkulturen  ...att blanda för många religioner är inte bra 
    inte ens muslimerna kommer överens mellan varandra  sen är det ju ett jvl liv bland muslimerna om dessa bilder på Mohammed som avtecknas i olika tidningar

Det går faktiskt att blanda hur man vill, så länge förnuftet går först. Och det är något alla religioner även lär ut,utan att säga det rakt ut, och det ger ju alltid utrymme till tolkningar precis på samma sätt som SD-beleibers enbart märker ord...

"What IS wrong with ya woman?!"
  • MrFahrenheit
    Medelklass skrev 2015-01-17 15:17:59 följande:

ja vart börjar man....?

Allt har blivit sämre. misshandel, våldtäkter rån ökar explosionsartat. Många svenskar växer upp i otrygghet. Välfärden demoleras. Folk känner ingen samhörighet med varandra samhället splittras.

Vi har fått IS i sverige nu www.svt.se/nyheter/regionalt/tvarsnytt/djupa-konflikter-och-dodshot-nu-lamnar-folk-vivalla

Vi hade en självmordsbombare i tranås.

listan kan göras oändligt lång.

Som pricken över i har vi en finns många vänstermänniskor i sverige som älskar terrorister och allt negativt mångkulturen för med sig.

Du menar att de som vågar säga ifrån populisterna älskar terrorism? Det har jag aldrig tänkt på tidigare. En riktig tankeställare!

• MrFahrenheit
    Anton Chigurh skrev 2015-01-24 09:30:07 följande:
    PIZZAN.....

Svensken blir bara fetare och fetare. Och det är PIZZANS fel. Typ. 

Och KEBABBEN inte minst. Shit alltså.

Men för i helfwete vad gott det är. 

KEBAB med vitökssås. AAAAAAAH........!
    Jag säger ju det. Underskatta inte KEBABBEN! Skrattande
Svar på tråden Vad är det sämsta med mångkulturen so far?