Inlägg från: Anonym (Hej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hej)

Sd-släktingar

[quote=74706001][quote-nick]Anonym (SD Usch) skrev 2015-01-18 18:22:55 följande:[/quote-nick]

Jag förstår ditt dilemma. Undrar om de är lika "smarta" som signatur (-- ) verkar vara? Deras logik brukar ju vara enastående som t.e.x. om man anser alla människor lika värda så är man svenskhatare. Tidigare i livet så la jag massor med energi på att diskutera för att försöka vrida hjärnan rätt på dem men upptäckte att korkade , och i många fall obildbara stackare med mycket lågt IQ var förspilld möda att argumentera med. Min ex man hade också släktingar som sympatiserade med SD eller åtminstone hade rasistiska åsikter och jag vägrade umgås med dem från början vilket blev ganska omöjligt till slut. Då förklarade jag för honom att vi kunde göra ett försök och att jag direkt åker hem om det hoppar fördomar eller rasistiska skämt mm. ur deras munnar. De första gångerna så hände det och jag gjorde konsekvent vad jag sagt. Alltså åkte hem. Nu behåller de sina fördomar och rasistiska fördomar för sig själva när jag är närvarande. Men jag kommer alltid se dem som underutvecklade hillbillys med mycket begränsad tankeförmåga. Men jag står ut i alla fall.

Va duktiga anti-rasiterna är på att trolla NOT. Orkar inte läsa tråden, har du fått ihop 5 som tycker som dig? Duktig-flicka snart har du förändrat världen. : )

• Anonym (Hej)
    Anonym (som vanligt) skrev 2015-01-18 23:19:51 följande:

Jag väntar bara på att man ska börja yla om mobbing (när det gäller gnälltrådar om invandrare så kallas det däremot yttrandefrihet av dessa individer)

Förstår dig helt TS, självklart vill man inte umgås med människor som man inte delar samma grundläggande värderingar med, lite intressant är det att de som gnäller över att man inte ska utesluta människor pga av politisk åsikt är samma som inte har några problem med att utesluta människor pga av hudfärg osv.

Hahaha! Max tre riktiga medlemmar fick du ihop, sorry att jag trodde att du hade hittat flera.

Vanligt folk diskuterar saker man funderar på, tex att det bara finns en kaka och hur man tycker/ tror att det är lämpligast att dela den. Inget att bli bajs-nödig över. Puss puss ha en trevlig kväll.
  • Anonym (Hej)
    Anonym (som vanligt) skrev 2015-01-18 23:41:19 följande:

Du missade hela poängen med mitt inlägg eller så andävder du dig av den tyvärr lika vanliga taktiken från SD förespråkare att medvetet att ignorera och svara på det som står.

Har jag sagt att jag vet vad alla människor vill? svar Nej så varför ljuga om något som är så uppenbart för alla som läser, men det där med att påstå osanna saker är ju också en vanlig SD-taktik.

Men åter till den också vanliga taktiken att inte bemöta det som faktiskt skrivs:

Finner du det inte otroligt lustigt(på ett tragiskt sätt) att människor som anser att man visst borde kunna umgås och bjuda in människor med åsikter som inte är förenliga med de grundläggande värderingar man själv har angående medmänsklighet  är samma människor som själva anser sig ha rätten att exkludera människor pga av deras hudfärg, religion och kultur osv?

Med andra ord allt är som vanligt i SD-fabriken, vissa regler för dom och andra regler för resten av Sverige, förutom för invandrare som får ytterligare en tredje regel att gå efter.

Nu kostar det ca 500000kr att placera en familj i en kommun per år.Hur ska du personligen, kunna hjälpa en ända människa till fr.o.m. Idag. Väntar på svar tack!
  • Anonym (Hej)
    Anonym (som vanligt) skrev 2015-01-19 00:10:25 följande:

Du glömde lägga till att det kommer komma en miljon människor till sverige varav en miljard av dom är muslimska terrorister och att dom kommer stjäla alla våra tiggarjobb och sen åka till och från jobbet i sina mercedes..

Jag hjälper dessutom alla människor oavsett om det är en fördomsfull människa eller en flykting, jag gör det nämligen gemom skatten, jag hjälper även barnfamiljer trots att jag inte har barn via skatten etc etc

Lika roligt hur det exemplet jämnt kommer upp hur man personligen hjälper flyktingarna, hur man ska bjuda in dom i sina hem etc för dem som ställer dessa frågor har säker sina egna hem fulla av gamla och fattiga, alkoliserade hemlösa, missbrukande, handikappade svenskar.

Nu läste du ju inte alls vad jag skrev, bara massa konstiga påstående som jag aldrig har sagt.

Om du ska hjälpa 1 enda människa 2015 så kostar det DIG ca 10000kr, hur löser du det va frågan? Hoppas att du förstod nu?
  • Anonym (Hej)
    Fool skrev 2015-01-19 20:17:30 följande:

Knappast, den som i särklass skördat mest offer i världen är kapitalismen och kolonialismen som skulle kunna klassas som kapitalism, faktum är att kapitalismen dagligen skördar tusentals dödsoffer runt om i världen direkt eller indirekt.

Jag kan belysa med två exempel...

1) Massutrotningen av infödingar i HELA Amerika, hur många dog då? Tror faktisk både Stalin och Hitler ligger i lä där

2) Irak, som man bombade sönder i två omgångar för oljans skull och som nu tack vare det dras med avarter av extremistiska islamister (IS) , för att inte tala om alla civila som fick sätta livet till under bombningarna och efter bombningarna i form av svält och sjukdomar.

För att vara någon som säger sig vara påläst så är det ganska märkligt att du missade det? Men iof för att vara påläst påläst på riktigt så krävs det att man tar åt sig information på ett objektivt sätt, annars läser ser man ju bara det man vill se.

Sen är det ganska ointressant vad Stalin gjorde då , Hitler gjorde då, när vi pratar om SD så pratar vi om 2015

Du känner inte att det är beklämmande att du sympatiserar men de kapitalister/globalister som förespråkar mångkultur och globalisering? Vem tror du tjänar pengar på krig ? Vem tror du tjänar pengar på högbelåning i Sverige , vem får betalt när de har lånat ut alldeles för mycket lossas-pengar utan säkerhet? Vem betalar jo vanligt folk!
  • Anonym (Hej)
    Trinity78 skrev 2015-01-19 21:50:42 följande:

Makens syster och hennes man är både rasistiska, sexistiska och homofoba. Jag har sagt nej till umgänge med dem och maken håller med om det. Våra barn ska inte utsättas för sån skit.

Det där håller jag helt med om, att sedan kasta det på Sd känns tveksamt.

Era släktingar är idioter helt enkelt!
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Lägg av) skrev 2015-01-23 18:49:36 följande:

Av vilken anledning fortsätter du att skriva inlägg efter inlägg i en tråd där TS undanbett sig inlägg som ger stöd till SD. Den diskussion du för nu, har dessutom inget med den ursprungliga diskussionen att göra utan är helt OT. Förstår du inte?

Hon har sopat banan med dig och dina gelikar för längesedan i denna tråd!

Ni borde sluta skriva här ni skämmer ju bara ut er,fattar du verkligen inte det?
Svar på tråden Sd-släktingar