Sd-släktingar
[quote=74706001][quote-nick]Anonym (SD Usch) skrev 2015-01-18 18:22:55 följande:[/quote-nick]
Jag förstår ditt dilemma. Undrar om de är lika "smarta" som signatur (-- ) verkar vara? Deras logik brukar ju vara enastående som t.e.x. om man anser alla människor lika värda så är man svenskhatare. Tidigare i livet så la jag massor med energi på att diskutera för att försöka vrida hjärnan rätt på dem men upptäckte att korkade , och i många fall obildbara stackare med mycket lågt IQ var förspilld möda att argumentera med. Min ex man hade också släktingar som sympatiserade med SD eller åtminstone hade rasistiska åsikter och jag vägrade umgås med dem från början vilket blev ganska omöjligt till slut. Då förklarade jag för honom att vi kunde göra ett försök och att jag direkt åker hem om det hoppar fördomar eller rasistiska skämt mm. ur deras munnar. De första gångerna så hände det och jag gjorde konsekvent vad jag sagt. Alltså åkte hem. Nu behåller de sina fördomar och rasistiska fördomar för sig själva när jag är närvarande. Men jag kommer alltid se dem som underutvecklade hillbillys med mycket begränsad tankeförmåga. Men jag står ut i alla fall.
Va duktiga anti-rasiterna är på att trolla NOT. Orkar inte läsa tråden, har du fått ihop 5 som tycker som dig? Duktig-flicka snart har du förändrat världen. : )