Sd-släktingar
Så alla måste dela din åsikt ts?de låter inskränkt ,varför är ditt hat ok?
Så alla måste dela din åsikt ts?de låter inskränkt ,varför är ditt hat ok?
Jag rensar ut alla som har värderingar som är så skeva att de sympatiserar med det partiet. Det handlar inte bara om rasism utan de är obildade och inte min typ av människor alls. Känns tribaltatuerat och raggarbil, nikotin och särskrivningar liksom. Om det vore släkt skulle jag bryta men ingen i min tycker annorlunda än jag. Vi har ju samma värderingar och väljer partners med samma värderingar så det känns helt osannolikt att någon skulle drabbas.
Tungt att höra att många brutit med föräldrar och andra nära släktingar. Men jag förstår er.
Jag väntar bara på att man ska börja yla om mobbing (när det gäller gnälltrådar om invandrare så kallas det däremot yttrandefrihet av dessa individer)
Förstår dig helt TS, självklart vill man inte umgås med människor som man inte delar samma grundläggande värderingar med, lite intressant är det att de som gnäller över att man inte ska utesluta människor pga av politisk åsikt är samma som inte har några problem med att utesluta människor pga av hudfärg osv.

Makens syster och hennes man är både rasistiska, sexistiska och homofoba. Jag har sagt nej till umgänge med dem och maken håller med om det. Våra barn ska inte utsättas för sån skit.
Makens syster och hennes man är både rasistiska, sexistiska och homofoba. Jag har sagt nej till umgänge med dem och maken håller med om det. Våra barn ska inte utsättas för sån skit.