Anonym (som vanligt) skrev 2015-01-19 16:20:33 följande:
Och fortfarande så bemöter du inte, du kastar ut påståenden som inte är sanna och vägrar bemöta det istället så hänfaller du till tramsig personangrepp för att sen köra med den allra vanligaste taktiken att låtsas om ingenting och inte svara och hoppas det försvinenr av sig själv.
Trots att du nu indirekt erkänner att jag hade rätt(återigen det är lätt för intresserade människor att ta reda på fakta om saken) så fortsätter du med att försöka rikta strålkastarna åt annat håll istället för att erkänna rakt ut att jag hade rätt och att det bara var dumheter från din sida att påstå att det var trams från vänstern när du mycket väl visste om sanningen.
Om något så är jag mer benägen på att nu istället rösta på V (vilket jag inte gjorde innan) för att valt att sammarbeta för Sveriges bästa, inte direkt något man kan säga om SD som för egen vinnings skull stannade upp hela Sverige och det enda dom lyckades med var att få blocken att samarbeta, något som visar att man hellre samarbetar över blockgränserna än med SD, och det är för att SD är ett extremt parti.
Du har en avatarbild som står för något speciellt och ändå försvarar du ett extremt parti. Lite smaklöst faktiskt
Jag vet inte exakt vad det är du vill att jag ska bemöta, eftersom det enda du gör är att kasta skit och hitta på sådant som inte stämmer.
Men okej, det är noterat: du tycker att när SD sviker vallöften är det hemskt och katastrof, medan när t.ex. V gör det är det nästan positivt. Vad man än tycker om SD är det bekymmersamt när folk på allvar tycks anse att olika spelregler ska gälla olika partier. Det beteende ett parti sågas för hyllas ett annat för.
Att SD är ett enfrågeparti är det väl förresten inte särskilt många som förnekar? Jag gör det i alla fall inte.