Anonym (som vanligt) skrev 2015-01-20 13:53:46 följande:
Det är väldigt noterbart att du inte svarar på vad du anser vara rasism.
Men självklart är det din rätt att inte göra det om du inte vill, men det hade varit lättare att förstå varför du inte ser SD som ett rasistiskt parti om du hade gett din syn på rasism.
Att undika att svara ger lätt sken av att dölja sin åsikt och du har inte slagit mig som en person som inte kan uttrycka sin åsikt eller stå för den så jag förstår inte riktigt varför du väljer att ducka för den enkla frågan, jag frågade helt enkelt vad din defniation av rasism är, vad du anser rasism vara. Det finns ju inget fel svar på det bara ditt svar på vad du anser rasism vara.
Mitt inlägg sedan första början handlade om inkonsekvensen gällande "allas lika värde", "allas åsiktsfrihet" samt invändning mot hur vissa, enligt egen utsago, välutbildade och toleranta individer bemöter oliktänkande.
Jag har också bett om bevis från partiets officiella program som stödjer det faktum att det är ett rasistparti.
Har också påstått att enligt samma logik som hittills använts som grund för att påstå att SD är rasistiskt skulle lika gärna kunna användas till att sossarna är rasister.
Så nej, det handlar inte om min definition av rasism eller tolerans. Det handlar om andras dubbelmoral.