Anonym (som vanligt) skrev 2015-01-20 14:31:41 följande:
Nu var ju inte källan Aftonbladet egentligen, det hade du sett om du tagit dig tid att läsa istället bara
Du är helt enkelt sur för att jag bemötte ditt inlägg på ett sätt som du inte gillade, självklart vill du inte diskutera med mig, det är ju en vanligt där att inte vilja bemöta utan bara komma med en massa falska påståenden.
Anonym (som vanligt) skrev 2015-01-20 14:31:41 följande:
Nu var ju inte källan Aftonbladet egentligen, det hade du sett om du tagit dig tid att läsa istället bara för avfärda allt som inte är Avpxilat.
Men du kanske inte heller anser BRÅ vara lika trovärdiga som Avpixlat..
Du är helt enkelt sur för att jag bemötte ditt inlägg på ett sätt som du inte gillade, självklart vill du inte diskutera med mig, det är ju en vanligt där att inte vilja bemöta utan bara komma med en massa falska påståenden.
I början på ditt inlägg kommer du själv med falska anklagelser mot mig att ha Avpixlat som trovärdig källa.
Så du blir ingen bra förebild direkt.
Och nej, tror inte på denna undersökning från BRÅ då verkligheten säger en annan! Är inte så pass naiv tyvärr.
Hur gick den till och hur löd frågorna och svarsalternativen?
Ska tala om för dig och er andra sd-hatare vad jag står och har för syn på saker.
Kommer spräcka dina fördomar om sd - röstare dock.
Driver firma och anställt invandrare före svenskar flera gånger.
Privat är jag gift med en invandrare och har en dotter tillsammans.
Min bästa och närmaste vän är en invandrarkille.
Läser sällan på flashback då sidan har för många otrevlig liga och riktiga rasister.
Har själv svårt för ordet negrer då det är ett nedlåtande ord.
Och läser inte avpixlat och allt vad dom heter. Sidor som är partiska intresserar mig inte. Precis som Aftonbladet fungerar.
Ordspråket "alla är lika värda" tycker jag är naivt och meningslöst dravel.
Varför? För att det stämmer inte. Och det är extrem få som verkligen lever upp till det.
Jag räddar hellre min egen familj för någon annan vid en ev. olycka eller naturkatastrof. För att i mitt liv är min familj värd mer än någon okänd person. Och det skulle dom allra flesta också göra likadant.
Är då alla lika mycket värda då?