• Gathenhielm

Sd-släktingar

Anonym (Suck) skrev 2015-01-18 13:19:26 följande:

Men min sambo umgås en hel del med dem (vilket får mig att undra hur hans värderingar ser ut egentligen.) 

Tror du sverigedemokrater smittar som digerdöden, eller?
    Reasons... we all have them, at times.
  • Gathenhielm
    Solidaritet skrev 2015-01-27 11:16:29 följande:
    Man kan aldrig vara helt säker på att de inte gör det. 
    Bättre att ta det säkra före det osäkra sade alltid min mamma. 
    Helt riktigt. En god vän till mig kysste en sverigedemokrat på en fest. Senare samma vecka klättrade hon upp i kyrktornet och försökte skjuta felhudade med sin morfars salongsgevär. Lyckligtvis hade pipan inte rensats sedan 1897, så bössan exploderade i nävarna på henne.

Nu har hon inga fingrar kvar, så hon sitter mest hemma och skriver artiklar för Avpixlat genom att smälla ansiktet i tangentbordet.

Och alltihop är SDs jävla fel.
  • Gathenhielm
    Anonym (Frågvis) skrev 2015-01-27 11:30:30 följande:
    Mattias Karlsson kanske kan motionera om att det ska införas tvångsumgänge med sverigedemokrater. Minst en gång i veckan ska alla få höra sanningar som att det är upprörande att könsstympade kvinnor kan få sitt underliv rekonstruerat och liknande sedelärande berättelser från våra vänner i SDSkrattande
    Va? Vilka sverigedemokrater har något emot rekonstruerade underliv? Det känns onödigt småsint.

> Följdfråga: Går det att rekonstruera stympade underliv? Detta måste undersökas.
  • Gathenhielm
    Vidrig jävla läsning.

Allright, helt ärligt, jag röstade SD nu senast. Min första reaktion när jag läste om underlivsrekonstruktion var, "Fan vad coolt! Otroligt att möjligheten ens finns och att den erbjuds folk som stympats!"

Hur fan är man funtad om man ser att läkare kan återskapa könsorgan och reagerar med, "Nä, det är för dyrt. Tough luck, bitch. Du skulle ha tänkt på det innan du föddes som osvensk."

Allvarligt. Jävla idioter man måste dras med.
  • Gathenhielm
    Solidaritet skrev 2015-01-27 12:03:04 följande:
    Varför röstade du på SD?
    Inte för att hindra grovt misshandlade flickor från att få fungerande underliv, det är ett som är säkert.
Svar på tråden Sd-släktingar