Anonym (30 år man) skrev 2015-01-20 07:44:33 följande:
Sd är det enda parti jag känner man kan rösta på, då problemet med massinvandringe har blivit stort nu!
Inget annat parti vågar ta upp problemet som faktiskt blivit ett problem. Därför röstar JAG på SD.
Rasist för det? Lägg ner sig jag isåfall. Svårt att vara rasist för man ser problemet.
Ser man ett barn beter sig illa, betyder inte det att jag tror alla barn gör det.
Men ser man inte problemen i förorterna så är man på tok för naiv. Och er har jag däremot svårt att inte se ner på, när man stoppar huvudet i sanden istället för att göra det mer obekväma men rätta och ta tag i problemet.
Detta är familjeliv, stoppar ni huvudet i sanden när era barn gör fel också?
När man läser om polis, brandkår, ambulans blir stenkastade, fråga ställer jag till er naiva nu.
Tror ni det främst är invandrare eller svenskar? Går att svara anonym om ni inte vågar med erat huvudnamn.
Det är däremot inte invadrarungdomarna i sig som är grundproblemet, utan föräldrarna och deras kultur och uppfostran.
Låter man sitt barn vara ute på natten när man är max 12 år så är det dags att komma i svenska samhället.
Källa? Vad sägs om att googla och välja vilken tidningsartikel du känner för.
Även pratat med polis som inte åker in i invandrarområden utan backup, då risken för påhoppen är för stor.
I min värld av dom exemplen ovan, så har det blivit ett problem för svenska samhället när man importerar in problemen!
Är man en riktig flykting i min värld och kommer till nytt land med öppna armar så skulle jag vara otroligt tacksam.
Men överdrivet många som kommer är tydligen inte det. Är man då verkligen äkta flykting från missär?
Isåfall tar man väl ändå inte med skit en man flytt ifrån och starta upp likadant här med stenkastning,bränder m.m.
Vilka problem i förorten syftar du på? De där som finns i helsvenska småstäder också, men där kallas "busstreck"?