Inlägg från: Anonym (Lägg av) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lägg av)

Sd-släktingar

EnAnonumius skrev 2015-01-23 17:59:30 följande:
    Märkligt att  du skaffar den fula ovanan att komma med påståenden till folk som du saknar underlag till att ge dylika påståenden om.
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-23 16:34:34 följande:Knivfighter är ovanligare nu än när förorterna mest var svenskar och finnar. Men hey, låt oss glömma att exakt samma rasism och förakt fanns för finnarna för inte så länge sedan...
    Jävllka sossepacks retorik du visar prov på här.
    Det är urtypiskt sossepack att koma med retorik alla "Frånvaro av bevis. är ett bevis".  Kom inte och gnäll, för du sitter och gör likadant till folk om SD och kommer rantade med "Typiskt för SD med bla bla bla".

Bara för att man tar upp om A så är det inte samma sak som att man saknar kunskaper om B eller inte är medvetna om hur B ser ut. Men det är så jäkla typiskt för sossepack att vägra förstå detta.  Och DU du kan knappast dra "bevis" här i från heller. Jag kommer alltid att ha mer kunskaper om dig och min egna förort som jag växte upp på.

Men det skiter du väl i för du är väl ett sådant människa som skulel med och kunna sitta och professionellt yrkesfolk på deras områden med.

Om du skall ha något att komma med så svara i analogt till texten. 
    I stället för att försöka skaffa lågnivå poäng som är till och med lägre nivå nu, än rasisterna när det försöker skaffa lågnivå poäng, där det inte ens finns lågnivå poäng att plocka.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
    Av vilken anledning fortsätter du att skriva inlägg efter inlägg i en tråd där TS undanbett sig inlägg som ger stöd till SD. Den diskussion du för nu, har dessutom inget med den ursprungliga diskussionen att göra utan är helt OT. Förstår du inte?
  • Anonym (Lägg av)

Allvarligt, jag skulle bli djävligt besviken om jag fick reda på att någon i min släkt röstade på SD. Nu är det inte så och det gör mig riktigt glad

• Anonym (Lägg av)
    Radiobil skrev 2015-07-15 22:01:26 följande:
    Tittade du på röstsedlarna?
    Det behövs inte, vi diskuterar ofta politik i min släkt så det är inga hemligheter var man står politiskt. Det mest kontroversiella har väl varit att någon, i något val röstat på KD och att någon röstat på V men annars håller dom sig på mattan
  • Anonym (Lägg av)
    Radiobil skrev 2015-07-16 20:35:04 följande:
    Jaha. Du såg alltså inte vad dina släktingar röstade på. När folk frågar mig vad jag röstar på säger jag centern. Det stämmer, fast bara i kommunvalet.
    Så lömskt av dig. Mina släktingar kan man dock lita på Skrattande
Svar på tråden Sd-släktingar