Inlägg från: Anonym (Tokigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tokigt)

Haha bjuder på denna...

Haha ja alltid roar det någon..

Det är så att jag och sambon är nyinflyttade i vårt drömhus, här kommer vi bli kvar i många år framöver!

I förmiddags när jag var ensam hemma plingade det på dörren, jag rusar dit och öppnar. Det var två grannpar som bor längre ner på gatan. De ville hälsa oss välkomna till området och vi stod och pratade en bra stund, väldigt trevligt!

Efter jag hade sagt hej då och stängt dörren får jag syn på mig själv i hallspegeln...NEEJ!!!

Det var så att när de plingade på hade jag nyss applicerat rikligt med kladdig concealer runt båda ögonen och sen slagit mig ner i soffan med en kopp te i väntan på att concalern skulle torka ordentligt. (Brukar låta den torka innan jag täcker med puder)

Jag skulle vilja höra vad grannarna sa till varandra efter vårt samtal. Som min lillebror skulle ha uttryckt det: fett pinsamt!! Haha

• Svar på tråden Haha bjuder på denna...
  • Anonym (Tokigt)

Så himla kul att ni gillar tråden och bjuder på er själva! Mer av den varan säger jag bara! :)

Hör kommer en till! /TS

P.S Hoppas ni alla har bra <3-ans dag!

Jag var av en anledning själv hemma i min faster och hennes killes hus när det ringer i telefonen. Jag svarar och i andra änden så hör jag min fasters killes röst, vi kan kalla honom Bengt. Vi pratar på och efter ett tag så frågar han: "Har du Bengt hemma så byter jag gärna några ord med honom" varpå jag börjar asflabba i luren och talar bestämt om att den lätta går jag inte på, det var kul! Jag hörde ju att det var han i luren så kom inte här och va lustig. "Hahaha jag hör ju att det är du Bengt" säger jag och han är helt oförstående. Här någonstans förväntar jg mig att han ska börja skratta och säga att han skoja men istället får jag bara till svar: "jaha..hmm, ja då försöker jag på Bengts mobil då, hej då" Jag fortsätter skratta lite frågandes och säger hej då jag med.

Efter några timmar kommer Bengt hem och börjar skratta när han får syn på mig. "Jag hörde att min vän Sven ringde och sökte mig idag"

Det jobbigaste av allt var att behöva äta middag med både Bengt och Sven med familjer senare på kvällen där alla skrattade gott åt min ihopväxling och envishet.

Svar på tråden Haha bjuder på denna...