• MarkusMarkus321

Bara min kuk som blir mindre när man tränar? Händer de nått för tjejer när dom tränar?

Efter jag tränat, tex löpning. Så blir min snopp mindre och pungen krymper ihop (pansarpung) vet ej varför haha. Nån som kan förklara?

• Svar på tråden Bara min kuk som blir mindre när man tränar? Händer de nått för tjejer när dom tränar?
  • Gnagetmange
    MarkusMarkus321 skrev 2015-01-18 20:11:52 följande:

Efter jag tränat, tex löpning. Så blir min snopp mindre och pungen krymper ihop (pansarpung) vet ej varför haha. Nån som kan förklara?

Det är väl kroppens sätt att skydda dina juveler vid ansträngning!?
  • Anonym (Kille)

Pinsamt i duschen efter om man tränat tungt....

• Anonym85a

Hahaha. Kom precis hem från träning och tyckte min kuk såg ut som en daggmask i duschen. Även om den är rätt liten i vanliga fall också. Tänkte om flera har samma problem. Kommer in och läser detta, haha klockrent. Så nej du är inte ensam.

• MEE83

Hur vältränad är du? Och hur hårt pressar du dig själv?

Jag kan nästan lova att det har med blodtillströmningen och din syreupptagningsförmåga att göra. Tränar du hårt, framförallt hård konditionsträning så behövs blodet i andra delar av kroppen, då blir det mindre över till kuken, storleken på kuken är beroende av svällkropparna, där hamnar blodet när vi får ståfräs, så det är rätt så naturligt att snorren blir mindre om du är ute kör hård konditionsträning, inget att oroa sig över.

• Anonym (press)

Har man ett hemmagym kan man lägga sej naken på bänkpressen och i stort se när stoltheten drar ihop sej :)

• Anonym (Sedelpress)
    Anonym (press) skrev 2015-01-18 20:46:33 följande:

Har man ett hemmagym kan man lägga sej naken på bänkpressen och i stort se när stoltheten drar ihop sej :)

Sedelpress?
  • Anonym (Man)

Finns det någon kvinnlig motsvarighet, månntro?

• Anton Chigurh
    Anonym (press) skrev 2015-01-18 20:46:33 följande:
    Har man ett hemmagym

kan man lägga sej naken på bänkpressen och i stort se när stoltheten drar ihop sej :)
    Det kan du göra på SATS också, är det nån jävel som får ont i röven av ditt förfarande säger du bara att det gäller en högst vetenskaplig studie.

Typ.

Ja.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • K grrl
    Anonym (Man) skrev 2015-01-19 03:25:52 följande:

Finns det någon kvinnlig motsvarighet, månntro?

Det har hänt att jag får orgasm efter att ha lyft tungt i vissa övningar t ex marklyft. Men det är ju en annan mekanism (gissar för att man lyfter upp bäckenbotten).
  • Anonym (Man)
    K grrl skrev 2015-01-19 12:00:20 följande:

Det har hänt att jag får orgasm efter att ha lyft tungt i vissa övningar t ex marklyft. Men det är ju en annan mekanism (gissar för att man lyfter upp bäckenbotten).

Du kan väl inte få orgasm om inte vaginan vidrörs?
  • Anonym (J.)
    Anonym (Man) skrev 2015-01-19 12:02:30 följande:

Klart vi kan.
  • K grrl
    Anonym (Man) skrev 2015-01-19 12:02:30 följande:
    Det går faktiskt alldeles utmärkt.
  • Anonym (Man)
    K grrl skrev 2015-01-19 13:07:00 följande:

Det går faktiskt alldeles utmärkt.

Sjukt. Det kan väl inte vi män?
  • Anton Chigurh
    Anonym (Man) skrev 2015-01-19 13:10:55 följande:
    Sjukt. Det kan väl inte vi män?
    Jo, det kan vi, personligen har jag inte gjort det men det skall gå att få orgasm ifall du "jobbar" med pc-muskeln, alltså..."hoppa med kuken-muskeln", du fattar, du skall inte hoppa, aah fan...jaja, du skall spänna - slappna av om vartannat, så kan, iaf en och annan gentleman komma. Men det tar tydligen ganska lång tid. Men det går. Bokstavligt talat.

Kram //Anton
  • Mrs Okänd
    Anton Chigurh skrev 2015-01-19 13:37:25 följande:
    Jo, det kan vi, personligen har jag inte gjort det men det skall gå att få orgasm ifall du "jobbar" med pc-muskeln, alltså..."hoppa med kuken-muskeln", du fattar, du skall inte hoppa, aah fan...jaja, du skall spänna - slappna av om vartannat, så kan, iaf en och annan gentleman komma. Men det tar tydligen ganska lång tid. Men det går. Bokstavligt talat.

Kram //Anton

Det är alltså bra för män att vinka med kuken???? Skrattande
  • Anton Chigurh
    Mrs Okänd skrev 2015-01-19 13:45:07 följande:

Det är alltså bra för män att vinka med kuken???? Skrattande
    Ja, faktiskt är det bra, Mrs, Gladspeciellt om man, som jag, är 50+, då är det extra nyttigt. Jag brukar, när jag kommer ihåg det, att "strypa strålen" när jag pissar, upprepade gånger, ju nödigare jag är desto bättre träning, och det gör nästan ont ibland eftersom jag stänger av helt vid varje knip.

Och varför gör jag detta, undrar Anabolakillen !!!

Jo, det gör jag för att minska risken för inkontinens längre fram i livet, har du en vältränad pc-muskel, A-Killen (för det har du väl ??? ) så kanske du slipper blöja i ett senare skede av livet. Den enda sanna rättvisan är nämligen, att hur mycket pengar du än har. Så blir du också gammal å grå. Som alla oss andra.

Kram MrsKyss, och ha en fortsatt skön eftermiddag.
  • Mrs Okänd
    Anton Chigurh skrev 2015-01-19 14:07:31 följande:
    Ja, faktiskt är det bra, Mrs, Gladspeciellt om man, som jag, är 50+, då är det extra nyttigt. Jag brukar, när jag kommer ihåg det, att "strypa strålen" när jag pissar, upprepade gånger, ju nödigare jag är desto bättre träning, och det gör nästan ont ibland eftersom jag stänger av helt vid varje knip.

Och varför gör jag detta, undrar Anabolakillen !!!

Jo, det gör jag för att minska risken för inkontinens längre fram i livet, har du en vältränad pc-muskel, A-Killen (för det har du väl ??? ) så kanske du slipper blöja i ett senare skede av livet. Den enda sanna rättvisan är nämligen, att hur mycket pengar du än har. Så blir du också gammal å grå. Som alla oss andra.

Kram MrsKyss, och ha en fortsatt skön eftermiddag.
    Jo jag tror ju också att det är bra att träna alla muskler i kroppen...du är vis du Anton! Kram till dig med!
Svar på tråden Bara min kuk som blir mindre när man tränar? Händer de nått för tjejer när dom tränar?