Bara min kuk som blir mindre när man tränar? Händer de nått för tjejer när dom tränar?
Efter jag tränat, tex löpning. Så blir min snopp mindre och pungen krymper ihop (pansarpung) vet ej varför haha. Nån som kan förklara?
Efter jag tränat, tex löpning. Så blir min snopp mindre och pungen krymper ihop (pansarpung) vet ej varför haha. Nån som kan förklara?
Pinsamt i duschen efter om man tränat tungt....
Hahaha. Kom precis hem från träning och tyckte min kuk såg ut som en daggmask i duschen. Även om den är rätt liten i vanliga fall också. Tänkte om flera har samma problem. Kommer in och läser detta, haha klockrent. Så nej du är inte ensam.
Hur vältränad är du? Och hur hårt pressar du dig själv?
Jag kan nästan lova att det har med blodtillströmningen och din syreupptagningsförmåga att göra. Tränar du hårt, framförallt hård konditionsträning så behövs blodet i andra delar av kroppen, då blir det mindre över till kuken, storleken på kuken är beroende av svällkropparna, där hamnar blodet när vi får ståfräs, så det är rätt så naturligt att snorren blir mindre om du är ute kör hård konditionsträning, inget att oroa sig över.
Har man ett hemmagym kan man lägga sej naken på bänkpressen och i stort se när stoltheten drar ihop sej :)
Har man ett hemmagym kan man lägga sej naken på bänkpressen och i stort se när stoltheten drar ihop sej :)
Finns det någon kvinnlig motsvarighet, månntro?
Finns det någon kvinnlig motsvarighet, månntro?
Det har hänt att jag får orgasm efter att ha lyft tungt i vissa övningar t ex marklyft. Men det är ju en annan mekanism (gissar för att man lyfter upp bäckenbotten).
Du kan väl inte få orgasm om inte vaginan vidrörs?
Det går faktiskt alldeles utmärkt.