• Kvinna30plus

Stoooora kuddar till prydnad till säng

Hej letar efter lite större kuddar att pryda i sängen, någon som har tips på vart man kan hitta prisvänliga sådana?

• Svar på tråden Stoooora kuddar till prydnad till säng
  • BuoBä

Ikea har.

(och varför kan man vara anonym i en inredningstråd??)

• SnurriggirrunS

Ikea har 65x65 cm för en 60-80 kr/st. De heter "Fjäder" eller "Fjädrar" (den i dun) sen finns det en fibervariant som är billigare..kan den heta "Inner"?

• Varärstorken

Jag köpte King size kuddar till sängen på Hemtex. De är 90*60. Underbara o helt klart det bästa jag köpt till sängen!

• SnurriggirrunS
    Varärstorken skrev 2015-01-20 21:17:34 följande:

Jag köpte King size kuddar till sängen på Hemtex. De är 90*60. Underbara o helt klart det bästa jag köpt till sängen!

Just det ja..jag har 90x50cm från Hemtex i någon typ av dun..riktiga goa kuddar :) Tror de kostade 198 kr styck. Värda varenda krona.
  • BuoBä
    Kvinna30plus skrev 2015-01-20 21:09:31 följande:

Då måste jag missat dom helt när jag varit där i all hast, på deras onlinebutik har de bara vanliga 50*60 kuddar iaf vd jag kan hitta.

www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/bedroom/20533/

Jag dubbelkollade förut och de kom inte upp om man sökte på "Ikea kuddar" men går man in på Ikea.se och sen Textil & mattor så finns det en kategori som heter Innerkuddar och kuddfodral. Där finns de. I varuhuset är de ihoprullade och brukar gömma sig bland alla upphängda kuddfodral.
Svar på tråden Stoooora kuddar till prydnad till säng