• Anonym (Mami Mimmi)
    Äldre 21 Jan 17:59
    38237 visningar
    109 svar
    109
    38237

Mina fem barn har autism (efter vaccination?)

Hej, jag är en kvinna med fyra barn.

De alla har autism och jag älskar dem med hela mitt hjärta.

Mitt första barn, Elin (19) föddes normal.

Mitt andra barn, Robin (17) föddes normal.

Mitt tredje barn, Daniel (15) föddes normal.

Mitt fjärde barn, Emma, (12) föddes normal.

Mitt femte barn, Elena (10) föddes normal.

De alla fem tog vaccineringen då de var tre månader gamla.

Hur som helst...då Elin var ett år gammal såg vi tecken på autism.

Likadant med Robin, Daniel, Emma och Elena.

Och inga i min släkt har autism, inte ens min man.

Tre år efter Elenas födelse födde jag min dotter Tindra-Melina, hon är sju år gammal.

Vi valde att inte ge henne någon vaccinering, och vet ni vad? Hon har inte autism!

Så varför har mina fem autism?

Jag förstår inte?

Kan det ha varit vaccinationen?

Det är något jag och min man alltid har grubblat på.

Eller vad tror ni?

För vi är hundra procent positiva att ingen i vår släkt har autism.

Tacksam för svar...

• Svar på tråden Mina fem barn har autism (efter vaccination?)
  • Äldre 21 Jan 19:24
    Ramborg skrev 2015-01-21 19:21:52 följande:

Jag har fyra barn. Alla mina fem barn har autism. Och mitt sjätte barn har inte autism.

Skrattande
  • Äldre 21 Jan 19:28
    +1

Jag har fyra barn. Alla mina fem barn har autism. Och mitt sjätte barn har inte autism.

Skrattande
    Det var en helt korrekt sammanfattning. Och en intressant sådan
  • nozpa
    Äldre 21 Jan 19:32

Precis så ja. :-P
  • Äldre 21 Jan 19:34
    +2
    Anonym (Tjej) skrev 2015-01-21 18:27:42 följande:

Min son var också normal fram till efter vaccineringen, då tappade han helt språket och blev autistisk. Det behöver inte ha varit det och det finns en massa forskning som talar emot det men jag tror att vi kommer att vänta med att vaccinera nästa barn tills det blir lite äldre för säkerhets skull. Har ni vaccinerat den yngsta alls eller har ni bara undvikit något specifikt vaccin?

Det mest anmärkningsvärda är väl att han hade ett språk att tappa vid tre månaders ålder?
  • Äldre 21 Jan 19:35

En perfekt sammanfattning.
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Anonym (Ted)
    Äldre 21 Jan 22:36

Det finns väl inga vetenskapliga bevis för att vaccination skulle ge autism? Eller har någon läst något? (Och då menar jag vetenskapliga studier av seriös forskning) men jag kan ha fel? Länka gärna och som sagt helst då från en seriös källa.

• Anonym (B)
    Äldre 21 Jan 23:39
    +1
  • Anonym (?)
    Äldre 21 Jan 23:46
    Anonym (Ted) skrev 2015-01-21 22:36:37 följande:

Det finns väl inga vetenskapliga bevis för att vaccination skulle ge autism? Eller har någon läst något? (Och då menar jag vetenskapliga studier av seriös forskning) men jag kan ha fel? Länka gärna och som sagt helst då från en seriös källa.

Nu har jag ingen länk just nu men den forskning som de flesta hänvisar till har använt sig av fabricerade bevis. Forskaren har alltså själv gått ut och erkänt att han ändrat resultat för att styrka sin tes. Finns alltså ingen seriös forskning på området.
  • Anonym (?)
    Äldre 21 Jan 23:50
  • Äldre 21 Jan 23:54

En del säger att USA kan ha 50% med autism till 2025. Beroende på GMO i maten www.anh-usa.org/half-of-all-children-will-be-autistic-by-2025-warns-senior-research-scientist-at-mit/

Men vaccinationer är oftast skit då tex det senaste gardasil är förenat med massor risker, även andra vacciner som ger narkolepsi osv. Men det är stora pengar i detta och så det är tufft för motståndare att göra sig hörda....men att det omprogrammerar vårt immunförsvar är det flesta överens med och det är inte bra.

Svar på tråden Mina fem barn har autism (efter vaccination?)