• Anonym (Miss Sladdrig)

Ratad för min slappa fitta, jag slutar att ha sex!

Jag skriver ofta på forumet men vill vara anonym här. Jag brukar alltid försvara kvinnor som ligger med stora nummer män och är en förespråkare av stora kukar.

Har nu alltför ofta blivit dumpad för min stora fitta.
    Senast så föreslog min älskare att vi skulle ta in en ytterligare man för dubbelpenetration.

Vi gjorde detta men jag måste erkänna att under akten så funderade jag på om inte en tredje part skulle behövas för att fylla ut?

Finns det nån lösning för att uppnå friktion i min slappa murra?

• Svar på tråden Ratad för min slappa fitta, jag slutar att ha sex!
  • Nyfikna72

Byt killar istället, finns väl annat man kan hålla på med utan att enbart inrikta sig på hur stor eller slapp tjejen är därnere. Killen kan ju komma på annat sätt också antar jag eller är egot så stort att man har som krav att man ska kunna komma där annars är tjejen slapp......

• Anonym (M)

Nej, det är kört för dig.

• Anonym (Micke)

Låter som du får be killarna dra på en riktigt stor förlängare/tjockare..  :)

box2you.se/index.php&path=68&product_id=1932

• Dilator

Det du beskriver låter för mig som en dröm.

Alltid önskat en kvinna som är riktigt stor och gärna slapp och sladdrig i underlivet ju större desto bättre.

• Dilator
    Anonym (Miss Sladdrig) skrev 2015-01-21 18:56:08 följande:

Jag skriver ofta på forumet men vill vara anonym här. Jag brukar alltid försvara kvinnor som ligger med stora nummer män och är en förespråkare av stora kukar.

Senast så föreslog min älskare att vi skulle ta in en ytterligare man för dubbelpenetration.

Vi gjorde detta men jag måste erkänna att under akten så funderade jag på om inte en tredje part skulle behövas för att fylla ut?

Kontakta mig gärna
  • Dilation
    Dilator skrev 2016-10-19 13:20:26 följande:

Kontakta mig gärna

Blev fel i mitt konto fick skapa nytt.

Hör gärna av dig till mig är ju nyfiken på dig.
  • Hanen

Du är min drömtjej, med en stor fitta jag älskar fittor och ju större ju bättre.
    Vill både slicka och knulla dig, så din fitta är inte för stor för mig.
    Jag ÄLSKAR stora fittor.

• Anonym (Lill Pitt)

Meddelandet är skrivet av ett manligt troll med jävligt liten kuk.

• Anonym (L)
    Anonym (Lill Pitt) skrev 2016-10-22 23:24:54 följande:

Meddelandet är skrivet av ett manligt troll med jävligt liten kuk.

Jepp. Så genomskinligt.
  • Gaskarl
    Anonym (Miss Sladdrig) skrev 2015-01-21 18:56:08 följande:

Låter härligt, jag gillar när det är stort..
  • anonymus99

Är inget fel med att vara stor som tjej samma som för män fast liten.jag är ganska normalsvarvad. Skulle en tjej påstå jag var liten så säger jag tack å adjö. Finns saker som är så bra med wn tjej som är stor därnere. Fisting bla. Sånt gillar jag.. Pm gärna mig. Vore intressant att veta mer.

Svar på tråden Ratad för min slappa fitta, jag slutar att ha sex!