Anonym (Bekymrad) skrev 2015-01-22 20:04:38 följande:
Det var tråkigt att höra då mina inte är opererade. Ska jag studera en bild på dig lika tydligt som du gör på mig? Undra vad vi hittar för roligt då. INGEN är perfekt och det första du beskrev är ju bara konstigt med tanke på att mina bröst är ÄKTA. Jag tog dessa bilder i mörker, med blixt, hur tror du bilden ska bli? Klart man ser lite skavanker men det du snackar om har jag aldrig tänkt på förut. Antar att det bara blev så bilderna.
Jag skrev att över B-kupa är stort. Jag tycker 75C inte är litet och 75D är faktiskt stort. Jag gillar hyfsat små BH:ar då dem brukar klämma i armhålan då jag är ganska liten som person.
Var du tvungen att påpeka att 70 är small i klädstorlek? Bara för att du hade 70? ;) Trevligt för dig att du var smal med ett par gigantiska bröst :D haha. Jag tror inte på att dem inte hängde. Men det är faktiskt snyggt med ett naturligt häng. Men grattis till dig ;)
Men alltså dina bröst ser ju helt okej ut, det är inget fel på de. Men de framstår som silikonbröst tycker jag, lite åt det hållet. Håll med om att du gärna är topless på stranden?