Vad tycker ni om mina bröst?
Vad spelar det för roll vad jag tycker om dina bröst? Jag känner inte dig, och din trådstart säger mig att jag inte vill känna dig heller.
Vad spelar det för roll vad jag tycker om dina bröst? Jag känner inte dig, och din trådstart säger mig att jag inte vill känna dig heller.
Det handlar generellt inte om vad "du" tycker, utan "ni". Vad anser "ni" vara rätt och fel inom media? Tycker ni att media har gjort en rätt eller fel bild på samhället? Det är tack vare media många kvinnor känner sig osäkra. Jag skrev att jag är nöjd över mina bröst, men tycker "ni" att media har rätt att kalla mina bröst + många andras för stora alternativa hängiga? Det tycker inte jag.
Det är intressant att se vad folk faktiskt tycker, om dem har blivit påverkade fel på hur folk faktiskt ser ut.
Sen tycker jag inte att man ska vara blyg för att visa sig naken. Alla föddes naken och vi lever i ett fritt samhälle. Men självklart går jag inte runt och visar mig naken på stan.
Ja du... du behöver verkligen inte vilja vara intresserad utav mig som en sexuell person för det är inte det jag är ute efter...
Om du nu har så många negativa kommentarer undrar jag varför du ens tillbringande din tid med att skriva i denna tråd. Du behöver inte ödsla din tid på folk du ogillar.