Inlägg från: Anonym (*) |Visa alla inlägg
  • Anonym (*)

Vad tycker ni om mina bröst?

Alltså.... jag vill faktiskt inte vara taskig, men jag är ärlig av naturen... Jag väljer att tro dig om att de är äkta, men av någon anledning ser de verkligen inte äkta ut... Med tanke på att fler sagt det inbillar jag mig iaf inte och isf tycker jag det är synd om dig och lite orättvist att de ser oäkta ut om de inte är det ... oavsett - de är fina, lita på killen, han har rätt!

• Anonym (*)

"Vad tycker ni om mina bröst?"

- frågade du i TS. Ordagrant.

Säg då inte åt de som tycker de är fula att de ska hålla sina åsikter och kommentarer för sig själva - för då säger du verkligen indirekt åt folk att bara hålla med dig om att de är fina och annars vara tysta och det förstärker tyvärr bara en bild av att du bara vill ha positiv uppmärksamhet även fast det inte är din mening. :)

Men ja, det är nog en bra idé att avsluta tråden. Det är givet att det alltid finns folk som spyr galla över såna här trådar. För - oavsett man vill medge det eller inte - det läggs upp fruktansvärt många såna här "Är mina bröst fina?"- trådar. Bespara dig själv i framtiden den självförtroendeförstörande feedback som dessa trådar kan ge :) Du är fin. Alla är fina. På sitt sätt.

Trevlig helg du också!

Svar på tråden Vad tycker ni om mina bröst?