Inlägg från: Anonym (Ärlig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ärlig)

Vad tycker ni om mina bröst?

Fin form fula bröstvårtor/vårtgårdar dock...

• Anonym (Ärlig)
    Anonym (Folk...) skrev 2015-01-24 10:55:43 följande:

Min fru har exakt likadana vårtgårdar och mindre bröstvårtor. Alla kvinnor jag har träffat har haft sånna och alla jag har pratat bröst med föredrar sånna. 

Så vad gillar ni för vårtgårdar/bröstvårtor? Jag undrar verkligen hur era bröst (om ni nu är tjejer som jag tror) ser ut om ni skulle fota med blixt. Alla vet att man ser rent ut sagt förjävlig ibland med blixt. Det blir helt klart fel med blixt. Kolla TS andra bröstbilder på sida 8 istället. Mums! Men misstro mig inte TS, dina bröst t.o.m med blixt ser gudomliga ut! Så bry dig inte om att avundsjuka folk påpekar negativa saker, dessa folk känner ändå inte dig och jag slår vad om att dina bröst ser ännu bättre ut i verkligheten. Men insidan är allra viktigast! Ditt utseende är bara ett plus i kanten. 

Människor som är tvungna att påpeka negativa saker om andra, har problem med sig själva. Jag har studerat beteendevetenskap och psykologi i ett antal år nu så jag vet.

Din pojkvän är lyckligt lottad som många redan skrivit! 

Jag gillar mörkare vårtgårdar men mer utstående vårtor. Jag påpekar inte negativt. Jag säger vad ja tycker för att hon undrade. Frågar hon får hon räkna med ärliga svar. Som JAG SKREV är formen fin, men JAG gillar inte vårtgårdarna... Behöver inte va avundsjuka för det.. Då hon lägger ut bilder på sina bröst till massa främmande människor är hon antagligen till 99% nöjd och bara söker uppmärksamhet. Och de gav ja, och jag var inte otrevlig någon stans. Frågar man får man räkna med att höra också.. Och nej jag har inget problem med mig själv, jag har haft fört ja, men ja har växt in i mig själv så nej herr studerande beteendevetskaps o psykologi farbror, du har fel.
Svar på tråden Vad tycker ni om mina bröst?