Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.
Jodå, been there, done that...
Jag behövde det då, ångrar inget. Det fick mig att överleva under en period då min fru var helt okontaktbar i samlivsfrågor.
Jag letade på BC och andra dejtingsajter och det var förvånande lätt att få kontakt. Jag hade ett antal olika affärer under några år. Det var enbart singelkvinnor som såg en fördel i att vara med en gift man eftersom de då inte ville binda sig. Då är en vänstrande man rätt bra. Han är liksom lite "ofarlig", och han är inte så påträngande eftersom han inte kan träffas när som helst.
Jag var helt öppen med att jag var gift och sökte prassel. Raka puckar. Då behöver man inte slösa tid på dem som inte vill veta av upptagna män. De som inte bryr sig eller gärna vill träffa en gift man finns där och skriver det sällan i sin presentation, så man "får kyssa många grodor" osv. Men de finns!
Jag vet att det är många killar på BC som aldrig får napp, men jag träffade säkert 4-5 st där och 2-3 på andra sidor. Det är viktigt att vara noga med sin presentation, gärna skriva mycket i dagböcker o.dyl. om sig själv sina motiv för otroheten. Det får vissa kvinnor att stanna upp reflektera.
Lägg inte upp några kuk-bilder på BC. Det är nog det vanligaste felet män gör. Av nån obegriplig anledning tror män att det första en kvinna vill se är en bild på deras kuk, men inget kan vara mer fel. 99% av kvinnorna gillar inte det.
De flesta kvinnor vill dessutom ha en man som kan skriva längre meningar än 3-4 ord, formulera sig väl och stava hyfsat. Börja aldrig med att fråga om en träff. Det bästa är att inte närma sig det ämnet alls i början när man börjar skriva med en kvinna. Efter hand, när det verkar som man synkar och har nåt gemensamt så kommer den frågan upp naturligt. Men pressa inte fram det. Otåliga män är desperata och det är inte sexigt.
Lycka till!
TS, har ni alltid haft ett dåligt sexliv? Om inte så borde du kanske fråga dig varför det har blivit sämre istället för att leta efter någon annan? Det mesta brukar gå att reparera men krävs ju lite arbete och framförallt kommunikation om hur man vill ha det och vad det är man saknar ;) Om äktenskapet är kärlekslöst så finns det däremot ingen anledning att fortsätta vara gift? Då är det väl bättre att du skiljer dig och sedan letar ny sexpartner? Som respekt till din fru menar jag....