• Dr Love

Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.

Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-01-23 16:02:08 följande:

Ärlighet är en gråskala. INGEN är helt ärlig i något sammanhang, den som säger det är en hycklare. Barn ljuger för föräldrar. Lärare ljuger för barn. Du ljuger för chefen och chefen ljuger för dig. Och du ljuger redan idag för din partner.

Mitt syfte är självklart inte att såra någon och jag gör allt som står i min makt för att undvika detta.

Som barn klättrade jag högst upp i en tall som stod i en skogsdunge. Jag kände en svindlande känsla när jag kom upp. Jag gjorde det enbart för min skull och jag har aldrig haft behov av att berätta om det för någon. Det hade bara blivit bannor från föräldrar och lärare. Jag kunde ha dött. Jag kunde ha blivit rullstolsbunden. Men JAG klarade av mina egna rädslor när jag tog mig upp. Jag lever med minnet att jag klättrade upp och det har stärkt mig i vissa situationer i livet.

Det här är exakt samma sak. Exakt.

Nej, det är ingen gråskala. Antingen är något sant eller falskt, det finns inget mellanting. Visst ljuger alla av oss i tid och otid men det är inte samma sak som att det inte finns någon sanning eller att lögn skulle vara acceptabelt eller positivt.

Det låter mer som om du gör ursäkter för din egen skull för att du inte kan rättfärdiga lögnen.
    Du pratar om rädsla hos dina kritiker men det är du som är rädd. Varför vågar du inte berätta sanningen?
    Slösa inte bort din frus tid.
  • Dr Love
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-05 21:35:48 följande:

Hon sex år äldre än jag. Vi var båda gifta. En samsyn i det vi gjorde.
    FANTASTISK sex. Enbart köttets lustar. Båda nyktra. Båda sexuellt utsvultna.

Parallella tankar om detta ämne. Jag visade henne tråden. Vi tog upp alla aspekter av det, utom vissa tråkmoralister som påstod att det var något riktat MOT andra människor när det i själva verket var FÖR kåthet och glädje. Vi skakade på huvudet.

Jag är oerhört glad för att jag tog steget. Jag vet inte om jag kommer att göra det igen. Det känns inte aktuellt nu. Jag har ett riktigt sexigt minne och lever i baksvallet av det när jag sitter på spårvagnen eller på kontoret.

Ingen dog. Ingen tog skada. Bara två enkla människor som gav varandra en skön stund.

Mitt råd till människor: LEV IDAG. Verkligheten är roligare än fantasier. Rosa är snyggare än grått.

Vad kul för dig! Berätta nu för din fru och ge henne samma möjlighet!
  • Dr Love
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-06 15:46:10 följande:

Hej alla mysiga och härliga medmänniskor!
    [...]
    Viva knullet! Ett knull är bara ett knull, oavsett vad många här i tråden väljer att ladda det med.

Tack för ditt klargörande inlägg. Jag kan gladeligen erkänna att jag inte läst vartenda inlägg i debatten så detta var välbehövligt.
    Är det du säger om din fru sant har jag inga ytterligare invändningar. Du känner henne bäst och jag hoppas att du kan fortsätta leva livet med bästa möjliga utfall för dina nära och dig själv som högsta prioritet.
    Lycka till på vägen!
Svar på tråden Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.