Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.
Tja du..
En polare hade samma önskemål och var ärlig mot frugan. Hon vart inte så glad men de kom överens om att ha ett öppet förhållande. De spikade regelverket att det bara handlade om sex och inga känslor för den nya partnern.
Nåväl han kom
igång rätt fort och tyckte han hade det perfekta livet. Kärleksfull och diskret hustru och en ung puma några ggr i månaden.
Frugan träffade tillslut en älskare. Men så blev de kära i varandra. Hon bröt som sagt mot "regelverket". Men vad kunde min vän göra åt saken?
Det blev skilsmässa. Hon och den nye rike löste ut min vän från huset. De gifte sig och vi gemensamma vänner accepterade snabbt den nye snubben som är jävligt trevlig en!
Jag håller fortfarande kontakt med min polare men det blir inte att vi umgås i större sammanhang längre då han är singel. Min fru vill heller inte träffa honom.
Hans lilla puma hittade en annan hanne efter ett tag och min vän är ganska ensam i sin lägenhet för det mesta. Får sällan knulla faktiskt.
Så tänk dig för. Om din fru vill ha din exklusivitet kanske hon letar efter den på annat håll. Hon kanske är ute efter kärlek och inte sex. Var jävligt smidig. Du kan förlora allt.