Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.
Hej alla mysiga och härliga medmänniskor!
Jag startade den här tråden då jag trodde att min avsikt kunde ge insikter om hur det kan se ut för en del i det här samhället idag i Sverige. Min ambition var inte att omvända, mer att ventilera. Att kunna prata kuddsnack i ett nätforum. Jodå, av alla debattinläggen som publicerats har nog säkert tio stycken varit nyfiket framåtlutade och lyssnande. Resten har - enligt mitt förmenande - varit fast normer som sannolikt är på väg att upplösas. Människor som använder varje elakt ord som finns i deras vokabulär för att nagla mig och mina tankar.
Jag avfärdar er som rädda. Ni skulle sagt nej till hjulet. Till teglet. Till elden. Till kon. Till....
Innan ni repeterar allt en gång till. Läs detta noga:
- Ja, jag har erbjudit min hustru att göra samma sak. Kom igen nu alla ni med redan färdigt tänkande. Är ni förutom trångsynta även analfabeter? (inlägg #92)
- Jag har inte gjort detta för att svika mina barn. Är du knäpp eller? Jag har gjort det här för att mina barn är värd en glad pappa. Sluta moralisera så mycket.
- Ja, jag har försökt att prata med min fru om det. Många gånger. Hennes val är att inte prata om det. Jag känner henne mycket väl. Bättre än alla er fördömare tillsammans faktiskt. Sluta att lägg saker på henne som inte finns där.
- "Hur skulle du säga om min dotter blev behandlad så här?". Vadå behandlad? Är allt i livet enbart att sträva efter hur barnen ska tycka? På riktigt? Grannar? ICA-personal? Presumtiva arbetskamrater? Hallå?
- Signaturen "Sårad man". Jag är ledsen för din skull. Jag har avvägt dina bokstäver. Jag vet för lite för att kunna låta ditt livsöde styra mitt handlande. Jag lever idag. Jag är död i morgon. Jag mår bra över att ha knullat en annan sexuellt utsvulten kvinna. Hennes historia är lik min. Hon ville bara ha en skön stund. Hon älskar sin man och den tillvaron hon har med honom.
- Jag har även blivit kallad "kallt cynisk", "snuskgubbe", att jag är ute efter en "ung puma". Detta är skrivet av - i mitt tycke - rädda människor som tror att äktenskapslöften är den enda livbojen man kan förhålla sig till. Jag är ledsen. Jag tror inte som ni. Öppna upp. Prata fritt. Släpp bojorna.
Viva knullet! Ett knull är bara ett knull, oavsett vad många här i tråden väljer att ladda det med.