• Smecker

Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.

Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-07 22:30:42 följande:

Du gör skäl för den signatur du valt att skriva under. "It will never fly Orville"

Han ställde en oerhört legitim fråga. Varför vågar du inte svara på den?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Smecker
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-08 22:03:56 följande:

Kära du, läs tråden om du nu vill veta svaret.

Eller så svarar du bara helt enkelt på frågan. Går väl snabbare än att ducka på det viset du gör nu.
  • Smecker
    Anonym (följare) skrev 2015-02-09 18:55:22 följande:

I den andra tråden som handlar om samma sak fast tvärtom i Den reko hustrun... skriver TS "För några år sedan kokade det över för mig. Jag skrek till min fru att jag vill testa nytt när det gällde sex "Jag kanske vill testa en buttplugg!! Det kanske gör ont, men jag vill känna det i min kropp!! Eller binda dig så att du är i mitt våld!! Din orgasm är mitt problem!! Jag vill vara porrig!! Jag vill knulla i en skog!! Jag vill att du ska gå på en restaurang utan trosor!!"... och vad jag nu skrek. Jag var inte hotfull. Inte aggressiv. Mer arg och desperat. Och eftersom mina funderingar inte ligger enormt högt upp på kinky-skalan kändes det inte som att jag låste upp alla förbjudna portar.

Min hustru svarade "Jag vet inte, jag ska tänka på saken". Och tänker gör hon än... "

så jo jag tycker han sagt vad han vill ha av henne. Man kan inte vara så blåögd att man efter ett sån mening inte förstår att risken finns att man provar det någon annanstans. Den som tiger samtycker heter det...

Excuses, excuses..

Jag har full förståelse för att otrohet kan uppstå. Men att så självförhärligande och med berått mod ljuga och bedra, nej, det är av en helt annan kaliber.

Det finns flera alternativ. Faktiskt. Samtliga innebär att vara en reko man, med ordets ursprungliga innebörd och inte med den twistade innebörd TS försöker ge det.

Och för den delen, om TS nu anser att han gjort helt rätt och att han inte har någon anledning att skämmas, varför inte berätta för frun? TS har ju inte gjort någonting fel, han har bara bejakat livet och whatnot.
Svar på tråden Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.