Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.
Du gör skäl för den signatur du valt att skriva under. "It will never fly Orville"
Du gör skäl för den signatur du valt att skriva under. "It will never fly Orville"
Kära du, läs tråden om du nu vill veta svaret.
I den andra tråden som handlar om samma sak fast tvärtom i Den reko hustrun... skriver TS "För några år sedan kokade det över för mig. Jag skrek till min fru att jag vill testa nytt när det gällde sex "Jag kanske vill testa en buttplugg!! Det kanske gör ont, men jag vill känna det i min kropp!! Eller binda dig så att du är i mitt våld!! Din orgasm är mitt problem!! Jag vill vara porrig!! Jag vill knulla i en skog!! Jag vill att du ska gå på en restaurang utan trosor!!"... och vad jag nu skrek. Jag var inte hotfull. Inte aggressiv. Mer arg och desperat. Och eftersom mina funderingar inte ligger enormt högt upp på kinky-skalan kändes det inte som att jag låste upp alla förbjudna portar.
Min hustru svarade "Jag vet inte, jag ska tänka på saken". Och tänker gör hon än... "
så jo jag tycker han sagt vad han vill ha av henne. Man kan inte vara så blåögd att man efter ett sån mening inte förstår att risken finns att man provar det någon annanstans. Den som tiger samtycker heter det...