Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-11 00:33:48 följande:
Hej Mi000.
Jag bor inte i Jönköping så visa du tråden för din vännina, finns det inte något annat du kan lägga dig i som du inte har med att göra? Öppna dina vänninors familjers post? Fråga ut grannars barn om saker? Det är väl det ni sysslar med när kyrkans mörkermän får styra?
Om du nu hade läst tråden kunde du väl åtminstone ha så pass mycket slutledningsförmåga att stryka just Jönköping eftersom jag två gånger skrivit om att åka spårvagn. Ni har Vättern-röding, Elmia-mässan och ett stort vägtroll som håller på att ruttna bort - ingen rälsbunden kollektivtrafik.
Men be din vänninas man läsa tråden. Och kommentera den. Det är härligt när det mer och mer visar sig att ämnet är relevant att diskutera och belysa.
Alla läsare av tråden, dela med dig av dina tankar. Jag tycker att det finns gråskalor. Andra tycker olika. VAD TYCKER DU. (OBS! Du kommer att få några slevar glödhet ilska från hat-moralisterna. Men det känns inte efter ett tag.)
Puss till "hustru" som givit insikter och delat med sig privat till mig på ett väldigt naket sätt.
Tre enkla frågor:
1) Har du berättat för frun att du har haft sex med någon annan?
2) Har du rakt ut sagt till din fru att du tänker ha sex med andra och frågat henne om hon i så fall vill veta eller inte?
3) Lever ni i ett öppet förhållande som ni båda kommit överens om?
Om du inte kan svara ja på dessa frågor har du handlat omoraliskt hur du än försöker rättfärdiga det du gjort!