Inlägg från: ChristianH |Visa alla inlägg
  • ChristianH

Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.

Anonym (Viva karlek och bra sex) skrev:

Jag ar man 49 ar. Varit gift i 23 ar. Obrottsligt lojal. Bra familjefar och tagit stort ansvar for barnen.

Sexlivet ar mer plikt an passion. For oss bada. Narheten viktig. Men den dar sensationella atran saknas. Forbjudenheten. Fingertoppar som utforskar det okanda.

Nu har jag efter moget overvagande bestamt mig for att ha en affar. Enbart av den anledningen att jag ta mig fan ar vard det. Jag kommer att skota det snyggt saklart och ge min alskarinna det klara regelverket fran borjan. Jag kommer inte lova henne nagot och garantera att det aldrig kommer ut och eventuellt genera min fru.

Jag har forsokt att prata med min fru. Men hon ar valdigt konventionell och konservativ. Hon ar radd for forandring. Hon ar fantastisk pa alla andra satt.

Och ja - sjalvklart onskar jag min fru samma noje och hoppas att hon skoter det snyggt och att hon inte far daligt samvete.

Ar det nagon som har erfarenheter av detta? Jag vet att jag satter aktenskapet pa spel. Men livet ar fullt av risker. Jag vill inte do nyfiken......

Sa hur gar det med alskarinnorna, star de pa ko?
Svar på tråden Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.