Inlägg från: Paulina P P |Visa alla inlägg
  • Paulina P P

Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.

Letitia skrev 2015-01-29 15:40:22 följande:
    DET har du helt rätt i. Förr eller senare kommer älskarinnan att ringa på hemnumret, fast hon lovat att aldrig någonsin göra det. Hon har något så viktigt att hon bara MÅSTE säga det just då, eller så är hon så orolig för att hon inte hört av honom på länge...

Eller så drabbas hon av samvetskval - eller bara vanlig simpel lust att djävlas - och kontaktar frun direkt för att "hon har rätt att veta vilket svin hennes man är".

Man är verkligen ute på moras om man ger sig in i sådant här!
    En väninna gjorde just det, ringde hem för att säga något viktigt (hon trodde hon var gravid, men det var hon inte visade det sig sedan). Frun svarade och hon blev helt perplex. Sa ingenting och la på efter en stund.
  • Paulina P P

Så du har gjort det nu TS. Hoppas att det inte går för dig som för en släkting till mig (eller, kanske det är vad man ska hoppas händer?). Han var otrogen en gång. Ryktet i släkten säger att det var för att han tyckte att han fick för lite sex hemma. Nu får han garanterat mindre kan jag säga. Otroheten var en engångsgrej. Den tjejen har han inte sett fler gånger. Innan hade han kanske sex en gång i veckan, eller kanske så lite som en gång i månaden.Som singelman kring 40 har han tur om han får sex en gång om året nu. Tror att han saknar sexet med frun.

• Paulina P P

TS

Du tror att din fru har givit dig ett tyst medgivande och att hon inte vill veta.

Läste du tråden för ett tag sedan om en man som önskade ha ett öppet förhållande, eller rättare sagt han tyckte att det vore en jättebra idé att ha sex med fruns väninna, med fruns medgivande och vetskap. Han tolkade saker som frun sa och gjorde som att hon faktiskt var öppen för detta. Till slut frågade han frun, men hon var inte ett dugg intresserad. Han hade misstolkat och övertolkat hennes signaler så att de stämde överens med hans egna drömmar. Jag tror att du gör likadant. Jag tror att det är jättelätt att man gör så.

• Paulina P P
    Anonym (följare) skrev 2015-02-12 06:02:00 följande:
    .....och vad hände? Tror många vil veta hur hon reagerade.blev hon arg, ledsen eller tyckte det var härligt där dig!
    Om frun blev arg eller ledsen tror jag inte TS skriver det här. Då skulle han ju ge alla här rätt och det tror jag inte att han vill.
  • Paulina P P
    Anonym (följare) skrev 2015-02-14 07:23:06 följande:
    Jag är kvinna och jag träffar många män både i jobbet på resor utomlands och privat, inklusive blinddates. Antalet gubbslem som jag stött på är näst intill noll. Gubbslem för mig hade varit tafsande män som på ett primitivt sätt visar intresse för min kropp, utan att ha stämt av det med min knopp. Frågan är hur uppför du dig som kvinna när du kommer fram till att de flesta män är gubbslem. Jag är övertygad om att slem drar till sig slem. Har du överhuvudtaget träffat trevliga konverserande män som när det kommer till sex ser kvinnans njutning som det viktigaste i den sexuella relationen.
    Jag har råkat ut för en hel del. Bland annat har män vid två tillfällen, men flera års mellanrum, men ändå, gnuggat sina kön mot mig när jag stod upp på bussen. Det enda jag gjorde var att stå upp.
  • Paulina P P
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-17 18:40:50 följande:
    Sitter du där och trollar "sårad man"? Paulina P?
    Tja. Det råkar faktiskt vara min man som är den sårade mannen. Han har använt min inloggning. Jag är ledsen för det han råkade ut för. Nu blev det ju ett lyckokast för mig. Exfrun har jag bara träffat någon enstaka gång när hon ska hämta barnen.

Med tanke på att jag råkat ut för en del "äckel" är jag glad att vi träffats... och förvånad över att hans ex dumpade honom.
  • Paulina P P
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-18 10:34:48 följande:
    Då var det utrett. 

Men du skrev ett svar på en kvinnas inlägg som inte ansåg att alla mån är gubbsjuka. En tidigare post skrev att alla män trots allt är gubbsjuka.

Menar du att bara för att du råkat ut för två män med flera års mellanrum på en buss som tryckt sig emot dig drar slutsatsen att "de flesta män är gubbsjuka". Det innebär att din pappa, bror, far- o morbröder, nästan alla dina arbetskamrater sannolikt är gubbsjuka. Stämmer verkligen det?

PS. Apropå äckel. Jag har också råkat ut för kvinnor som tagit mig mellan benen. Inte ett dugg kul. En tjej satte sig i mitt knä och juckade. Mycket obekvämt och tragiskt. Den sistnämnda var en arbetskamrat som aldrig återkom till jobbet.
    Nej. Klart att alla män inte är gubbsjuka och det finns gränslösa kvinnor också. Jag har haft en sådan kollega en gång. Alla män tyckte att hon vara väldigt obehaglig.
Svar på tråden Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.