Novas skrev 2015-02-13 18:41:31 följande:
Hoppar in här. Väntar första barnet ca 14 okt om allt, peppar peppar, går som det ska.
En bit över 35 så jag är kanske äldst härinne i tråden som väntar första barnet? V 6-7 mao, inte så my symptom. Ömma bröst, lite molvärk och ostadig/illamående på kvällen men inget mer... funderar på om man ska vara orolig. Tänk om det bara är en tom säck eller så...? Hur mår ni andra?
Grattis till ditt plus

Du behöver inte vara orolig, det var jag också för en vecka sedan men jag säger bara en sak, NJUT
För några dagar sedan fick jag en extrem hunger, jag blir aldrig mätt och är alldeles skakig när jag inte ätit på någon timme. Igår blev jag otroligt törstig och idag har jag varit fruktansvärt illamående så jag tror det börjat på riktigt nu.. Jag hoppas jag inte börjar kräkas bara.
Så var inte orolig, vissa mår bra hela graviditeten, vissa mår kasst innan de ens plussat och för vissa kommer det senare. Jag är i vecka 6+4 idag, BF 4/10. Min sambo blir överlycklig när jag säger att jag mår dåligt för han tycker det är ett kvitto på att det är en liten plutt där inne!