Inlägg från: Marie14 |Visa alla inlägg
  • Marie14

BF oktober 2015

Mira14 skrev 2015-01-23 17:45:08 följande:

Hej,

Vi har precis plussat med vårt efterlängtade första barn. Vi är båda 28, snart 29 år och att få till vår efterlängtade lilla knodd tog 13 försök. Jag är i chock, har inte alls förstått än. Jag mår ju som vanligt, kanske till och med bättre?! Häng gärna på är om ni har BF i oktober så kan vi diskutera åkommor, magar och annat skoj!

Å vad kul att du plussat - kommer ihåg att vi har kommenterat i samma tråd. Jag är gravid nu också :) Tror vi hade missfall ungefär samtidigt!
  • Marie14
    Mira14 skrev 2015-02-05 22:33:59 följande:
    Grattis till ditt plus! Dock var det nog inte jag, jag har aldrig fått missfall (peppar peppar) men jag har varit halvt aktiv i BIM-trådar så det kanske kan vara därifrån

Grattis alla andra som plussat! Hur mår ni?

Jag mår toppen, är inte trött, inte illamående, inte hungrigare än vanligt så mår prima men jag är ju bara i v.6 så det hinner säkert komma..
    Haha , så pinsamt. Tror kanske det var Mira. Bara kopplade att det var så, när någon som hette så försökte och nu fanns i en grupp.

Det är ganska OK med mig. Jag har molvärk i livmodern (hade det förra graviditeten också) Jag har haft en del halsbränna och är inte sugen alls på mat. Halsbrännan var det som gjorde att jag misstänkte att jag var gravid.
Svar på tråden BF oktober 2015