Inlägg från: Skrevspark |Visa alla inlägg
  • Skrevspark

BF oktober 2015

Hej hoppar gärna in här! Plussade igår på Bim +2, blir mitt första barn men sambons andra :) ska bli kul att få följa alla! Ägnade ut här att om bebis vill stanna så blire bf 15 october :D

• Skrevspark
    Silverguld skrev 2015-02-14 10:16:47 följande:
    Jag hade också jätteont till en början men det har gått över nu, är i vecka 8 ungefär.
    Hade också RIKTIGT ont! men de va innan jag visste att jag va gravid.. Nu är vi lite försiktiga så att han inte kommer in så djupt å då gåre bra för mig iaf :)
    Oktober mamma
  • Skrevspark
    Zam96 skrev 2015-02-14 09:47:33 följande:

En intim fråga, men hur tänker ni kring sex nu när det är så tidigt i graviditeten?

Jag och mannen försökte för några dagar sedan men det gjorde ont och när jag kände efter, var tappen jättelåg, så antagligen var det därför. Men varken jag eller mannen vågar efter det, vi har kommit överens om att vänta... Samtidigt som det nu börjar bli jobbigt. Är det bara vi som skippar?

OJ! citerade fel inlägg :) Zam96 läs ovanför :p
    Oktober mamma
  • Skrevspark
    annsofie90 skrev 2015-02-14 22:10:00 följande:

Jag är i v 5+0 idag så det är ju tidigt men önskar ändå att jag hade mer symtom än jag har. Ömma bröst och lite tröttare än vanligt bara men jag känner inget speciellt i livmoderområdet.

När ska ni skriva in er hos MVC?

Jag tänkte ringa på måndag, hoppas det inte är för tidigt. Jag vill verkligen få bekräftat att allt är som det ska och bara räknar dagarna till v.12 så kanske man kan känna sig lite lugnare.

Du kan ringa måndag, och du kommer säkert få komma in så fort som möjligt men det kommer bara bli att sitta och prata.. i v.18-19 får du komma in för ett UL och först då får du bekräftat att allt är som de ska.. riktigt jobbigt tycker även jag :/
    Oktober mamma
Svar på tråden BF oktober 2015