BF oktober 2015
Hej hoppar gärna in här! Plussade igår på Bim +2, blir mitt första barn men sambons andra :) ska bli kul att få följa alla! Ägnade ut här att om bebis vill stanna så blire bf 15 october :D
Hej hoppar gärna in här! Plussade igår på Bim +2, blir mitt första barn men sambons andra :) ska bli kul att få följa alla! Ägnade ut här att om bebis vill stanna så blire bf 15 october :D
Räknade* inte ägnade :p
En intim fråga, men hur tänker ni kring sex nu när det är så tidigt i graviditeten?
Jag och mannen försökte för några dagar sedan men det gjorde ont och när jag kände efter, var tappen jättelåg, så antagligen var det därför. Men varken jag eller mannen vågar efter det, vi har kommit överens om att vänta... Samtidigt som det nu börjar bli jobbigt. Är det bara vi som skippar?
Jag är i v 5+0 idag så det är ju tidigt men önskar ändå att jag hade mer symtom än jag har. Ömma bröst och lite tröttare än vanligt bara men jag känner inget speciellt i livmoderområdet.
När ska ni skriva in er hos MVC?
Jag tänkte ringa på måndag, hoppas det inte är för tidigt. Jag vill verkligen få bekräftat att allt är som det ska och bara räknar dagarna till v.12 så kanske man kan känna sig lite lugnare.