Inlägg från: eriwag |Visa alla inlägg
  • eriwag

BF oktober 2015

Hoppar in här. Plussade idag. Plussade i januari och fick missfall så detta är vår andra gång och plussade igen. :)

Jag är 27 och min man 31. Jag har en pojke på 6 och en dotter på snart 3. Han har två pojkar på 4 och 2. Detta är våran första gemensamma :)

• eriwag

Vilken vecka kommer du va i då?

Zam96 skrev 2015-02-08 16:16:01 följande:

Eftersom jag har haft missfall innan och är väldigt orolig så ringde vi dagen efter plusset och fick en tid den 16 februari så förhoppningsvis kan vi få ett tidigt ultraljud så att vi kan andas ut och njuta för stunden :)

• eriwag

Minst v 6 för att de ska synas på vul

Zam96 skrev 2015-02-08 16:41:39 följande:

Vecka 6 (5+), jag blev jättechockad att jag fick tid så snart och trodde barnmorskan trodde att vi ville göra abort men när jag pratat om oro för missfall och hon sade "vad roligt" innan vi lade på kan hon väl inte trott det... Kanske tog hon bara min oro på allvar för en gångs skull! :)

• eriwag

Grattis och välkommen :) är 27 år och bf 27:e oktober :)

Väntar mitt tredje. Och min man väntar sitt tredje men vårat första gemensamma :)

authentique skrev 2015-02-12 13:15:37 följande:

Hallå! :)

Plusade igår och har bf 3 oktober! Jag är 23 år sambo 22 och det här blir vårt första barn! Är lite chockad och rädd men mest glad! Hur mår ni andra? Nervösa, glada? :)

• eriwag

Hej

:)

Väntar oxå min tredje. Jag har en på 6 år och en på 3 :)

empeli skrev 2015-02-11 20:00:41 följande:

Hej halloj!

Här har vi en till som nyligen plussat eller rättare sagt idag ???? det blir nr 3 i syskonskaran med en på 4 åroch en på 2,5 år ????känns så otroligt kul att få vara med om det här en gång till!

• eriwag

Jag gjorde de på en gravid app. Fl stämde inte överens med appen :(

kallemaja skrev 2015-02-12 21:35:34 följande:

Hoppar också in här!! Plussade idag bim -5 BF 26:e okt känns fantastiskt!

När ni räknar ut ert bf datum- gjorde ni det på FL gravuträknare?:)

Svar på tråden BF oktober 2015