• ankii

BF oktober 2015

Plussade idag. Trodde 100% att mensen skulle komma. Tog ett (billigt) gravtest titta på det en stund accepterade att det inte var två streck denna gången heller. Hoppa in i duschen och när jag kommer ut är det 2 streck :,)

BF 16 oktober. Jag är snart 27 min sambo snart 26. Blir ett första barn för båda!

Har känt av lite ömma bröstvårtor pyttelite illamående men framförallt stick/hugg i tjejmagen samt mensvärk.

• ankii

Jag har gjort två test ett 11/2 svagt streck och ett idag ungefär samma streck. Tänker ibland att det kanske bara är fel på stickorna haha. Jag och min sambo har haft oskyddat, men inte aktivt försökt, i 1 år. Så hade laddat upp med ÄL test för tre mån pga att jag jag så oregelbunden mens och skulle börja med det nu i mars. Dessa hoppas jag ju såklart att jag inte ska behöva använda eftersom jag plussat :D

Nästa gravtest tänkte jag ta på tisdag för och se om strecket blir starkare :)

• ankii
    Emy skrev 2015-02-14 14:48:58 följande:

Hur har ni det med symtom? Det känns som hela magen slutat fungera på mig =/ bökigt svullen och obehaglig känsla

För tillfället har jag en del molvärk, känns som om mensen ska komma hela tiden men det ska den ju inte ;)

Även gasig i magen, och ont i ena bröstvårtan ^^ hade lite illamående inatt.
Svar på tråden BF oktober 2015