• Mia m Rasmus

Sambon snarkar o jag får inte sova

Den sista tiden har jag fått masa mig ut till soffan för att ens kunna få en blund innan lillen vaknar. Sambon snarkar så jag blir tokig. Knuffar på honom men då vänder han på sig och fortsätter snarka

Alltså jag blir snart tokig om jag inte får sova, nu när lillen äntligen sover hela nätter.

Tips kanske?

• Svar på tråden Sambon snarkar o jag får inte sova
  • Jolemi

Snoreeze från hälsokosten... FUNKAR!!!!
    Bäst i test o av egen erfarenhet kan jag intyga att det hjälper!

• Rabbit

I vår familj är det jag som snarkar...inte roligt! Min man sover i gästrummet

• Flissi

Jag håller för sambons näsa/slår på honom eller tom väcker honom när han snarkar så jag inte kan sova. Men nu har jag en hund oxå som snarkar VÄRRE än värst!!! fattar inte hur nåt som lever kan låta som han! Honom går ju inte hålla för näsan utan där blir det mer kasta saker eller släpa ut han under sängen & få honom att resa sig för att byta rum. Ibland när jag nyper sambon är det hunden & tvärtom.
    Min sambo har gått ner i vikt senaste tiden & snarkar inte på långa vägar som innan. Så om din sambo behöver tappa ett par kilo kan det ju hjälpa!

• pannkaka

Använd öronproppar!!

Och ja, man hör skrikande bebis ändå.

• Isabelles morsa

ja man hör bebisen fast man har öronproppar, jag hade d i början.

• KarinN80

Här har vi varsitt rum, så skööönt

• iao

köp öronproppar säger jag bara ;) funkar alldeles utmärkt.

• BlåBlomman

O ja, öronproppar är nog testade! Men man känner sej "instängd" i dem...

I höstas var vi till Tallinn och då hade jag med propparna i bagaget eftersom det inte finns nån soffa i nåt annat rum på hotellrummet!

Jolemi: Hur funkar snoreeze? Nåt slags spray?

• Jolemi

Det är som en inhalator, man drar ett djupt andetag..

• Ananak

jag o min sambo sover i separata sovrum, han snarkar som 5 fulla män... enda lösningen just nu innan han blivit opererad men tråkigt
    Han kan kontakta vårdcentralen så undersöker läkaren honom, min sambo hade en snenäsgång som gör att han inte får luft genom ena näsborren..därav hans snarkande... vi ha rinte delat sovrum på .. hmm...*minns inte*

• Lillan7704

MammaFia:

Min sambo har samma bettskena... Fungerar den på din man?

• Lillan7704

MammaFia:

Såg precis att han inte snarkar längre.. =)

Här har den inte hjälpt tyvärr.. =(

• Lot

Min sambo både snarkar och gnisslar tänder.... Jag använder öronproppar!

Svar på tråden Sambon snarkar o jag får inte sova