Lazmi skrev 2015-01-29 15:25:04 följande:
Gyn hade inga tider så de hänvisade mig tillbaka till bm.. Så jag ringer dit imorgon bitti, och då kommer jag ta namn på den jag pratar med, så de inte kan säga senare att jag inte pratat med dem.. ! :P
Jag tycker det är konstigt att ingen på barnmorskemottagningen kändes vid mig när det endast var en timme sedan jag pratade med personen på bm när gyn ringde bm. Så blir ett nytt försök imorgon.
Mitt humör är inte som det brukar, jag gråter lätt så kände att det blev för mycket för mig. Vrålade gråtandes i telefon till hon på gyn att jag inte orkar med krångel, stackars sate xD
Ersh, jag har också mött och pratat med väldigt många idioter när det gällerm ina tidigare graviditeter. Som tyvärr alla slutat i mf, men senast så ringde jag och bad min ordinarie gyn att ta emot mig, men hennes sura telefonist vägrade så länge jag inte blödde eller liknande! Jag blev så jävla arg och ledsen att jag slängde på i örat på henne.
Men ge inte upp, försök få tag på en egen gynekolog och dra inte in bm om du är rädd att hamna på "fel fot" från början
var i sverige bor du? om du bor i stockholm så kan jag tipsa dig om gynekologer som kanske kan hjälpa dig!