BF sep-okt med första barnet
Jag plussade i fredags :) Är i vecka 4 !
Jag plussade i fredags :) Är i vecka 4 !
Bor i Eskilstuna förresten! ^^
lazmi - Men så kul att du också är ifrån Eskilstuna
lazmi- jag är 30 år. Hur gammal är du?:)
Pratade med bm idag. Börjar kännas lite mer verkligt, men samtidigt inte. :D
Jag ringde till bm förra veckan och då kan jag hålla med dig om att det kändes lite mer verkligt men samtidigt så känns det helt overkligt..
Jag har redan börjat titta efter barnvagnar och andra barngrejer, har till och med skapat en inspirationsmapp i telefonen som jag har döpt till "bebis" haha
Har ni börjat äta vitaminer för gravida?När jag ringde bm förra veckan så rekommenderade hon mig att börja med det så det inhandlades omedelbart:)
Vet ni vad?Jag är lite oroad över det här med att gå upp för mycket i vikt under graviditeten..alltså självklart så går man upp i vikt och det måste man för barnets skull men jag vill inte gå upp massor med kilon som man sedan måste slita med efter graviditeten..
Anledningen till min oro inför detta är säkert pga att jag varit väldigt överviktig men har lyckats gå ner mycket i vikt och är i dag normalviktig..
Men sedan så vet jag också att det handlar om sunt förnuft, bara för att man är gravid så ska man inte äta för två. Och givetvis så ska man fortsätta att motionera även om man kanske inte kan köra fullt så tuffa pass som före graviditeten. Är det någon mer än jag som har tankar gällande vikt och graviditet?
Alltså, vecka 6 nu, när ringer man till bm? Och vart ringer man? Vad säger man? Hahaha Jag kommer börja gråta ;)
Plågas av yrsel, har varit hemma i två dagar från jobbet. Spelar ingen roll om jag står, sitter eller ligger ner. Får panik.