Inlägg från: villbildafamilj |Visa alla inlägg
  • villbildafamilj

BF sep-okt med första barnet

Jag hoppar in här om det är okej! :) Plussade i fredags! :) är i vecka 5 (4+3). Jag och sambon har försökt få barn i 1,5 år ungefär. Och nu äntligen lyckades vi! :) Tjoohoo.. Det känns verkligen helt ofattbart..Bf är 15/10. :)

Jag är 24 år (25 år den 19/10) och sambon är 28 år (29 år den 26/9) och vi bor en bit från Ulricehamn och en bit från Borås! :) 

• villbildafamilj
    Skrevspark skrev 2015-02-09 10:59:45 följande:

Hoppar in här också! =) är i vecka 5 (4+3) första barnet, hoppas så att liten vill stanna kvar! :)

Grattis! :) Så härligt.
  • villbildafamilj
    Tog ett test nu ni ikväll bara för att se hur det såg ut! :) Det blev väääldigt starkt. Hur kan det komma sig? Urinen var ganska så utspädd (väldigt ljus iallafall). Här är bilder på testet. Även en bild på jämförelse på testet från igår morse till nu ikväll.

• villbildafamilj
    carrolinea skrev 2015-02-11 21:38:03 följande:

För att hormonerna dubbleras ungefär varannan dag.

Men detta är ju bara dagen efter? och på kvällen, alltså inte koncentrerat urin.
  • villbildafamilj
    carrolinea skrev 2015-02-12 09:06:25 följande:
    När jag testade gjorde jag det mitt på dagen dagarna efter varandra och det var stor skillnad på testerna. Jag tror mest att testa på morgonen med koncentrerat urin gäller väldigt tidigt.
    Aha okej! :) Tack för svar! 
  • villbildafamilj
    IMHO skrev 2015-05-25 17:51:30 följande:
    Är i vecka 24 nu. Är trött och ska kolla järnet på torsdag, annars mår jag och lillan gott.
    Härligt att höra! :) Hoppas du får bukt på tröttheten bara! :) 
Svar på tråden BF sep-okt med första barnet