Inlägg från: bebba83 |Visa alla inlägg
  • bebba83

BF sep-okt med första barnet

Plussade i Tisdags efter 9 månaders försök (och ett missfall i november )

Har spända bröst, som mensvärk, rejält illamående, huvudvärk, ont i ryggen och gråter och skrattar om vartannat ha ha :)

Bor strax utanför Gbg och går in i vecka sex på onsdag :) och ja, är som er :lyckligast i världen :)

• bebba83

Styrkekramar till er, vet precis hur ni har det! Varje gång kollar jag om jag börjat blöda.... men denna gången känns det annorlunda på något sätt. Känner ni också så?

Skuggnäva skrev 2015-01-27 10:38:52 följande:

Förstår hur du känner, har också bara haft ett missfall innan, så jag vågar inte heller riktigt tro på att allt ska gå vägen den här gången... Men man måste ju försöka slappna av och tänka positivt, man kan ju ändå inte påverka det. Det är bara att ta hand om sig själv och inte stressa upp sig mer än nödvändigt . Fast visst är det svårt...

• bebba83
    svea74 skrev 2015-01-29 08:34:28 följande:

Jag har knappt inga symtom. Äter bra, mår inte illa. Har inte ont. Det enda jag kan hänleda till graviditeten är nog att jag är jävligt trött. Men annars inget. 

Jag bor i Kungsbacka, utanför Göteborg :) 

Jag bor också i kba :)
  • bebba83

På semester i Thailand och fick en blödning för några timmar sen.... håll tummarna tjejer att det inte är ett mf igen....

• bebba83

På semester i Thailand och fick en blödning för några timmar sen.... håll tummarna tjejer att det inte är ett mf igen....

• bebba83
    svea74 skrev 2015-02-12 08:41:36 följande:

Hur har det gått? 

Ärligt talat vet ja inte. .. läkaren här säger att de nog är missfall då gulsäck var alldeles för liten och hcg för lågt. Blödningarna å värk e borta och hat inte haft några stora blödningar. Ena bm hemma tror missfall och ena tror gravid men inte så långt gången som vi trodde. Blir inte klok på detta! Fått tid hos gyn på Måndag för å kolla... tack för din omtanke!
  • bebba83
    svea74 skrev 2015-02-12 10:48:29 följande:

Lycka till. Vet hur det är :( 

Nej vad säger du? Har du också problem?
  • bebba83
    Korvstroganoff skrev 2015-02-12 17:28:51 följande:

Hej hej! Går med här jag :) var hos gyn idag och fick se en liten klump med ett tickande hjärta :') appen säger 27 sep men gyn sa 1 ok

[quote=74846171][quote-nick]Korvstroganoff skrev 2015-02-12 17:28:51 följande:[/quote-nick]Hej hej! Går med här jag :) var hos gyn idag och fick se en liten klump med ett tickande hjärta :') appen säger 27 sep men gyn sa 1 okt! I vilket fall som helst är jag i v 8!

Grattis! Får ja lov å fråga när du hade sista mens? ( lite personligt kanske? ) sitter i en sjukt klurig situation där ja ska vara i v 8 men det verkar som att ja inte gått så långt eller så e knytet inge vid liv längre. .. tänkte ja kunde jämför med nån som gått lika långt...
  • bebba83
    svea74 skrev 2015-02-13 09:13:45 följande:

Nja. Jag har inga gravsymtom längre. Som att allt avstannat, och exakt såhär kände jag förra gången med, som slutade i MA i v13 (men det hade förlorats redan i v7). Så jag går mest på nålar och tittar efter blod varje gång jag är på toaletten. Har tid hos gyn 24/2. Lång väntan dit nu.  

Usch jag känner verkligen med dig!!! Skickar styrke kramar och håller tummarna för att allt går bra för dig!
  • bebba83

Det gick inte min väg...Denna gången Heller. .. skickar kramar till er alla och hoppas ni får bra graviditeter!

Svar på tråden BF sep-okt med första barnet