Inlägg från: hellohello84 |Visa alla inlägg
  • hellohello84

BF sep-okt med första barnet

fladdertanke skrev 2015-01-27 11:23:24 följande:
    Hej!

Grattis till plusset!

vi skulle också påbörjat ivf men plussade spontant efter 21 månader, galet.

Ang träning så står det överallt där jag har läst att man ska fortsätta träna som vanligt om man redan har konditionen. Är man otränad ska man däremot inte gå in stenhårt för träning utan mer motion.

det enda som jag har hittat är att man redan från början ska vara försiktig med hopp och utfall för att de redan nu kan påverka fogarna.

Jag använder en app från babycenter som heter typ my pregnancy today som är väldigt bra och informativ. Finns dock bara på engelska.
    Hej! Jag hoppar gärna också ingår om jag får :) vi var på nybesök för ivf i december och plussade sedan som ett mirakel på egen hand i julas. 30 år och första barnet. Är i vecka 9 nu och håller alla tummar och tår att det går vägen :)
  • hellohello84

Någon här som råkar få i sig rå köttfärs? Har varit supernoga med allt, men var ute och åt middag ikväll på hippt burgarställe men missade att beställa welldone. Jag åt bara runt kanterna men använde ju sen samma gaffel att flytta det råa köttet till att äta upp bröd och pommes. Superorolig nu...

• hellohello84
    Shibby skrev 2015-02-04 20:38:51 följande:
    Asså.... Menade Rydberg hahahaha någon är trött
    Haha :) hur som tack för ditt svar :)
  • hellohello84
    Lazmi skrev 2015-02-13 09:43:24 följande:
    Jag är i vecka sju och har varit konstant illamående i en vecka och kräkts flertalet gånger . Jag är illamående hela dagarna, var på provtagning igår och har både vita blodkroppar och ketoner i urinen. Fick rådet att äta lite och ofta Och köpa åksjuketabletter. mer råd hade barnmorskan inte till mig mer än att "det går över I vecka tolv". :(
    Hej!

Kommer du få någon behandling för de vita blodkropparna? Jag fick också besked idag om att jag har pyttelite vita blodkroppar, men att de inte behandlade om man inte hade problem. Jag behöver bara gå på toa lite oftare än vanligt, men inget alltför besvärande.
Svar på tråden BF sep-okt med första barnet