BF sep-okt med första barnet
Hej tjejer,
Jag vill vara med
Första barnet BF 30/10 om allt går väl!
Hej tjejer,
Jag vill vara med
Första barnet BF 30/10 om allt går väl!
Hej tjejer,
Är det någon mer som är orolig i magen?
Är så nojig över detta så måste få fråga. Börjar ju tänka skräcksenarior att jag skulle fått nån bakterieinfektion typ salmonella som kan skada barnet...
Tacksam för synpunkter/erfarenheter.
Kan det vara normalt med orolig mage?
Oroa dig inte. Tarmfunktionen förändras för många gravida pga hormonerna. Försök få i dig fibrer så minskar risken för att du blir hård i magen. Lite mer gasbildning har jag också upplevt. Det finns bra kostråd på Livsmedelsverkets hemsida.
Hej tjejer och GRATTIS till era +
Vad kul med en tråd där vi alla väntar vårt första, spännande och läsa era inlägg Är idag (1/3) i vecka 7 (6+3) BRF 22/10-15 med mitt första efter 15 års längtan, 2 missfall, 2 utomkvedskap och 4 IVF försök har jag med mig i bagaget, så jag vågar inte riktigt glädjas helt än och jag känner mig fruktansvärt rädd och orolig, har mitt ultraljud på torsdag och efter det hoppas jag att lite oro släpper.Är konstant trött och har redan fått gå upp en storlek i BH och två storlekar i trosor, så här syns det rejält redan, kommer nog bli enorm om det får sitta kvar, men det är såååå värt detUndrar om det finns några tjejer i Trollhättan, Vänersborg, Uddevalla eller Göteborg, för det vore kul att ha någon att dela graviditeten med, speciellt eftersom jag är helt ensam i min graviditet.....
Någon här som bor i Sundsvall ? :)