Mijjan skrev 2015-03-09 12:01:34 följande:
Vi funderar på första april :P Är 11+3 nu så kommer väl vara vecka 14 någonting då.. Men jag vill nästan skjuta på det ännu längre om det går. Dock åker jag med mamma och moster till Paris 15/4 och då är de nog bäst hon vet så hon kan visa lite hänsyn. :P Dock väldigt blandade känslor att berätta för henne för hon har tjatat sen vi gifte oss för sju år sen och hon kommer bli så odrägligt glad :( Kanske inte låter som ett "problem" men det har liksom blivit någon låsning mellan oss på grund av allt tjat och jag tycker det känns jättejobbigt och kommer bara bli så irriterad på henne :P
Vad härligt att kunna vänta, jag ska som sagt åka till USA i v12 och kommer inte hem förs 5 veckor senare och då tyckte jag att det kändes lite väl sent. Dessutom känns det skönt om familjen vet om det när jag åker. Vi ska på inskrivning på onsdag så någon gång efter det börjar vi nog att berätta. Men vännerna får veta när jag kommer hem, förutom min närmaste tjejkompis kommer nog får veta innan eller medans jag är där, har inte bestämt mig än.
Jo jag kan förstå lite grann, man vill nästan inte prata om det för man känner sig obekväm på nått vis. Men man får väl försöka tänka att de är glada bara :) Hur gammal är du?