Inlägg från: ESusan |Visa alla inlägg
  • ESusan

BF sep-okt med första barnet

Hej.
    Jag är gärna med här. Jag är 27 år och bor i Göteborg.
    Jag ska på inskrivning och ultraljud i morgon på barnmorskemottagningen.
    Jag väntar första barnet och är i vecka 11.

• ESusan
    Mijjan skrev 2015-03-09 08:44:18 följande:

Syns det på er än? Ökat nåt i vikt?? :) Här syns ingenting men än så länge tycker jag det är skönt att vår hemlis är bara vår :) V 12 nu

Jag berättade för min familj i helgen, de första de sa var att de hade väntat på att jag ska berätta. De tycker att det syns redan. Ändå är jag bara i v11..
  • ESusan

Nu ska jag på ultraljud om 1 timma. Är det någon mer som ska göra det denna veckan?

• ESusan
    Korvstroganoff skrev 2015-03-10 09:59:29 följande:
    Hur gick det?? Ska göra kub-ul nästa vecka!
    Det gick bra. Det var jätte kul att se, att den kan röra sig så mycket utan att man känner något än var en märklig känsla. Jag är i v 10 + 5 som jag trodde. Allt såg precis ut som det skulle. Jag skrev in mig och fick träffa en jätte bra barnmorska. Nu ska jag dit igen och lämna blodprov på torsdag då det är sista dagen att lämna blodprov till KUB. Sen får jag se om jag gör ultraljudet till KUB senare, har inte riktigt bestämt mig än om jag vill göra det.
  • ESusan

[quote=74988685][quote-nick]Korvstroganoff skrev 2015-03-10 16:43:29 följande:[/quote-nick]

Vad härligt!!!!! Kan förstå att det känns knäppt!! Jag ska göra kub-ul nästa vecka! Mest för att få se på ultraljudet faktiskt! Är 27 så ligger inte i riskzonen utan är nyfiken på att få se den lilla korv som gör att jag mår illa :')

[/

Jag är också 27 men jag tror inte att jag kommer göra kub.

• ESusan

Hej! Är det någon mer än jag som har pollen allergi? Min läkare sa att jag absolut inte fick ta något för det nu men barnmorskan säger att det är lungt. Jag står verkligen inte ut längre! När jag kollar upp tabletterna jag äter så hittar jag inget som skulle vara farligt.

Svar på tråden BF sep-okt med första barnet